Hop til indhold
Stor_mand

Jasmin, endelig i det sydlige jylland :-)

Recommended Posts

Hej Ærede forum J

Efter at have læst rigtig mange ”anmeldelser” af Jasmin, så har jeg rigtig længe haft lyst til at besøge hende, men for en lille Sønderborg dreng er der altså lang vej til Djævle øen…

Men lykken tilsmilede mig, for pludselig så jeg at Jasmin kom til Sydjylland, og så næsten i min baghave J J

Og så i går gik den ikke længere, jeg måtte simpelthen booke en besøg hos hende. Skrev med hende på sms, aftalte at jeg skulle ha en halv time med det hele. Det gik meget nemt og hurtig at få en aftale, men der var lige lidt udfordringer for hende med adgangsforholdene til det sommerhus hun bor i, ikke noget vildt, men det kræver lige en længere forklaring på sms at komme ind til hende.

Og som aftalt troppede jeg op kl. 14, Jasmin åbnede døren for mig… kun iført et par røde G-streng J J se det var noget den lille Sønderjyde kunne lide!

Jeg fik et knus og blev så inviteret ind i arbejdsværelse, vi fik afregnet og jeg smed tøjet. Nu skulle det endelig være.

Jeg lagde mig på ryggen i sengen og Jasmin gik kærligt i gang med at nusse lidt med lillemanden, han var lidt genert i starten, men da jasmin havde kørt gummiet på og begyndte at sutte, så var der ikke meget generthed at spore mere. Hold nu op hun sutter godt, jeg måtte flere gange bede hende holde igen, for det var lige før jeg kom.

Nu vil jeg ikke udpensle hele akten for jer… men hvis jeg nu siger at hun nyder DP, 69 og analsex lige så meget som jeg gør, så har jeg ikke overdrevet.

 

Det hele var lige som jeg havde forestillet mig det, så inden jeg kom ud af døren igen, så havde jeg bestilt en time Incl. Fist af Jasmins fisse.

Så dagen i dag bliver nok lidt som juleaften for 30 år siden… den bliver rigtig lang med megen vente tid.

 

Nu ved jeg ikke om Smiley ordningen er slået igennem i denne branche, men hun får i hvert fald en KÆMPE elite smiley af mig J

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for alle roserne.... bedre start på dagen end sådan læsning kan man jo ikke få :) det var i den grad en fornøjelse at møde dig.... 

 

jeg glæder mig meget til gensynet og den udvidede pakke i aften....sprøjt og fist og anal og gerne samtidig - så er jeg jo i den 7 himmel. 

BigHug.gif

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 16 minutter siden:

Tusind tak for alle roserne.... bedre start på dagen end sådan læsning kan man jo ikke få :) det var i den grad en fornøjelse at møde dig.... 

 

jeg glæder mig meget til gensynet og den udvidede pakke i aften....sprøjt og fist og anal og gerne samtidig - så er jeg jo i den 7 himmel. 

BigHug.gif

 

 

IGEN står jeg gerne i lære hos dig søde Jasmin :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 17 minutter siden:

IGEN står jeg gerne i lære hos dig søde Jasmin :-P

Ikke at jeg har været i lære hos dig , men fuck man ku lære lidt af dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 56 minutter siden:

Ikke at jeg har været i lære hos dig , men fuck man ku lære lidt af dig :-)

sweet - det var sødt sagt :)

jeg tror det vigtigeste at lære i denne branche er at tilbyde nøjagtig det man føler for :) så bliver det super godt hver gang der kommer en dejlig gæst som fx Stor_mand ind af døren :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der i min verden er "de bedste" er dem der har så meget empati, at de kan læse manden og tilpasse oplevelsen til lige netop ham.

Vi er jo ikke ens, heldigvis. Men nogen tror det og "køre" det samme program af hver gang, nok det nogen kalder "maskinsex" , tænder ikke mig, vil havde noget både mentalt og fysisk.

Det er aldrig lykkes mig, at besøge Jasmin, men det lykkes nok en dag, selv om jeg er fra Esbjerg ;)

 

De bedste hilsner

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 time siden:

sweet - det var sødt sagt :)

jeg tror det vigtigeste at lære i denne branche er at tilbyde nøjagtig det man føler for :) så bliver det super godt hver gang der kommer en dejlig gæst som fx Stor_mand ind af døren :) 

Ja det korrekt og jeg tilbyder aldrig noget jeg ikke selv nyder. Hvis jeg først føler ubehag ved og tilbyde mig selv så stopper jeg. Det hverken jeg eller en kunde tjent med. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, 1 time siden:

Dem der i min verden er "de bedste" er dem der har så meget empati, at de kan læse manden og tilpasse oplevelsen til lige netop ham.

Vi er jo ikke ens, heldigvis. Men nogen tror det og "køre" det samme program af hver gang, nok det nogen kalder "maskinsex" , tænder ikke mig, vil havde noget både mentalt og fysisk.

Det er aldrig lykkes mig, at besøge Jasmin, men det lykkes nok en dag, selv om jeg er fra Esbjerg ;)

 

De bedste hilsner

 

Pite

Kære Pite

Det altså ikke alle som har evnen til at læse alle mænd. Nogle har talent for det ene og nogle for det andet. Jeg vil ikke prale af noget men kan love at jeg lever mig ind i hver en aftale jeg har og gør det så godt jeg kan. Så kan det nok ikke gå helt galt. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 15/4/2016 at 11:07:

Det er aldrig lykkes mig, at besøge Jasmin, men det lykkes nok en dag, selv om jeg er fra Esbjerg ;)

Du skal være meget velkommen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare sige at jeg er altså bestemt ikke en mager bønne. 126 kg fordelt på 197 cm

og jeg er ikke særlig muskuløs.

kan du ikke forespørge Jasmin? Hun er vældig sød og rar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
raskas skrev, den 17/4/2016 at 17:20:

En skam Jasmin ikke tager kraftige/ tykke mænd....

Det gør hun da :) Har sakset direkte fra hendes egen tekst.

  1. Jeg modtager KUN!! danske/skandinaviske mænd mellem 18 og 55 år! Og jeg lægger meget stor vægt på den gensidige fornøjelse - derfor kan jeg desværre ikke takke ja til at modtage svært overvægtige mænd   (Er din højde i cm minus din vægt i kilo mindre end 80 skal du vælge en anden pige end mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...