Hop til indhold

Dejlige Ditte slår til igen

Featured Replies

Skrevet

Kender i det man besøger en GP

og når man vender tilbage er det enten helt forfærdeligt eller også er det endnu bedre end første gang?

Jeg vendte tilbage til Ditte http://haderuppigerne.dk/ditte-nyhed/, hvordan kunne jeg andet?

Jeg blev i den grad glad for at se hende igen; sidste gang var hun i det flotte røde korset man kan se på hjemmesiden, men denne gang var hun i et drønhamrende frækt/lækkert sort korset. Det var i den grad noget der gik lige i øjnene og i mellemgulvet;-)

Igen uden at komme for meget i detaljer kan jeg sige at det var lige som om vi havde kendt hinanden i lang tid. Nogen af mine ønsker havde Ditte i den grad afkodet og jeg fik virkelig meget af det jeg kom efter:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Hvis næste gang bliver lige så meget bedre kommer i til at se mig flyde rundt på en lyserød sky:-P

Kære Ditte, hvis du læser dette på et tidspunkt, TAK og på gensyn, det var superfedt jeg glæder mig til at blive brugt af dig igen

serveDitte

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.