Hop til indhold
kim38dk

Telefonsex med michele37dk

Recommended Posts

Jeg har læst flere der skriver om telefonsex og betaling af dette så nu vil jeg lige fortælle om en af dem som tilbyder dette på annoncelight.dk michele37dk jeg tænkte ok 79 kr lad mig nu lige prøve dette jeg betalte via mobile pay og tænkte nej nu bliver jeg snydt men nej der gik under 2 minutter fra jeg havde sendt en SMS til jeg fik en SMS med modtaget og så fik jeg ellers mit opkald og uf sikke en fræk stemme kunne jo slet ikke holde i de 5 minutter som var blevet aftalt har siden brugt dette af og til og kan da se hun er på siden endnu i skrivende stund så ikke alle pige er snyder ved brug af mobile pay 

Han også besøgt michele men den historie får i en anden gang kan kun sige at her kommer jeg nok igen nok en af de beste oplevelser længe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ikke en reklame men er som dig bruger gider bare ikke skrive noget som er blevet sagt før jan kun sige alt i alt en god oplevelse med denne pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kim38dk skrev, for 3 minutter siden:

Var ikke en reklame men er som dig bruger gider bare ikke skrive noget som er blevet sagt før jan kun sige alt i alt en god oplevelse med denne pige 

Når du siger det er det da sikkert rigtigt - Men der er nogen her på siden, der godt kunne finde det en lille smule underligt, at en person melder sig ind på EG for 48 minutter siden og derefter laver 4 ens anmeldelser med få minutters mellemrum. Når så samtidig, at anmeldelserne er af en pige, der opfordrer til at man forudbetaler på mobile pay, så kunne det godt give en mistanke om, at anmelderen og pigen (eller hvem det nu er) er én og samme person. At hun så endda er så fræk, at du ikke har kunnet holde de 5 minutter, du har betalt for kunne også få mistænksomme tidselgemytter til at tænke: "bullshit". Men selvfølgelig tror jeg dig da.......(næppe)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Saftige Maria giver telefonsex. Jeg har selv kun prøvet cam med hende ;-)

Jeg betalte også forud, og det var der ingen problemer med.

Så forudbetaling er ikke nødvendigvis = svindel

Redigeret af Miniraser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Miniraser skrev, for 44 minutter siden:

Saftige Maria giver telefonsex. Jeg har selv kun prøvet cam med hende ;-)

Jeg betalte også forud, og det var der ingen problemer med.

Så forudbetaling er ikke nødvendigvis = svindel

Nej, og forudbetaling på alle sexuelleydelse er mig bekendt den eneste løsning. 

Og det er også ganske fair, og kan ikke være anderledes. 

Redigeret af Thomas Aalborg
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miniraser skrev, for 8 timer siden:

Saftige Maria giver telefonsex. Jeg har selv kun prøvet cam med hende ;-)

Jeg betalte også forud, og det var der ingen problemer med.

Så forudbetaling er ikke nødvendigvis = svindel

Godt at vide, tak. Så må jeg jo undskylde min mistænksomhed. Jeg syntes blot, at indlægget bar en række af de særkender, der karakteriserer selv-reklame

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 8 minutter siden:

Godt at vide, tak. Så må jeg jo undskylde min mistænksomhed. Jeg syntes blot, at indlægget bar en række af de særkender, der karakteriserer selv-reklame

Selvreklame?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miniraser skrev, Lige nu:

Selvreklame?

Piger eller deres pimps, der skriver en anmeldelse selv for at reklamere for pigen eller for at få folk, der skal forudbetale itl at føle sig mindre utrygge ved at overføre penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...