Hop til indhold
Guest jsp

GP el. SB ???????????

Recommended Posts

En meget villig pige. Hun er mega nysgerrig på at være sub, grænsesøgende i forhold til rimming, gagging, åndedrætskontrol og mildere form for fiksering/bondage. Alle hullerne ønskes i brug. Hun tænder også på at blive filmet med sub-udstyr monteret ;). Et par minusser: Hendes mundhygiejne trænger til lidt ekstraordinær vejledning. Hun er en anelse buttere end på billederne. Har bestyrket mistanke om at hun er en semiproff. Har haft 3 timers hygge med hende på hotel. Ingen gentagelsesfare fra min side ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jsp
sexplorer skrev, for 1 minut siden:

En meget villig pige. Hun er mega nysgerrig på at være sub, grænsesøgende i forhold til rimming, gagging, åndedrætskontrol og mildere form for fiksering/bondage. Alle hullerne ønskes i brug. Hun tænder også på at blive filmet med sub-udstyr monteret ;). Et par minusser: Hendes mundhygiejne trænger til lidt ekstraordinær vejledning. Hun er en anelse buttere end på billederne. Har bestyrket mistanke om at hun er en semiproff. Har haft 3 timers hygge med hende på hotel. Ingen gentagelsesfare fra min side ;)

Super, kan man ikke bare knalde hende, det lyder meget avanceret alt det du nævner:-D. underligt med mundhygiejnen, hun understreger jo netop hygiejne som vigtigt, men tak for anmeldelse ;) er køn, er det med/u gummi. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Joo, tror at hun kan sagtens "tåle" helt alm. vaniljesex ;) Hendes dårlige ånde skyldes muligvis paradentose-lignende symptomer, men jeg er nok en lidt hysterisk type, når det gælder om renlighed :) bj uden gummi, både viginal og anal indføring med gummi. Et til enhver tid sikkerhedskrav fra min side :) Angående skønhed kan det altid diskuteres, da vi har som udgangspunkt  vidt forskellige visuelle tiltrækningspræferencer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jsp
Mr. Bean skrev, for 1 time siden:

Profiltekst

DER ER ALT FOR MANGE USERIØSE HER INDE - SÅ MELDER MIG UD.

Men stadig aktiv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...