Hop til indhold
Gæst

Slagelse: Anna en pivfræk 19 årig skolepige - GANG BANG - Fredag 15 april 14 - 16.

Recommended Posts

Gæst

Slagelse - Frækkeste pige i byen ! 


https://annoncelight.dk/showad/205080


Anna en smuk dansk gymnasiepige på 19 år. Hun er helt vild med sex, bliver hurtigt tændt og har en meget stor appetit. Anna er en meget fræk pige og der venter dig en helt speciel oplevelse. 19 år, 180 høj, 60 kg, D - bryster. Anna er ikke til anal, kun sex med kondom, Super fransk uden...og så sluger hun - det hele !:-)

TORSDAG 14. april - ALENE
Mød mig alene i dag Torsdag fra kl. 14.30 til 24 på en diskret adresse i Slagelse.
Pris: En halv time 1500,-
Jeg tilbyder kun halv time aftaler, hvor du kan komme så meget du har lyst :-)
Send SMS til  50388117

FREDAG 15. april  GANG BANG
Jeg søger danske gentlemen som vil tilfredsstille mig grundigt ;-)
I leger med mig sammen og på skift i ca 2 timer - fredag fra kl. 14 til 16.
Pris: 1.500,- for 2 timer.
Tilmelding på  [email protected]

Læs om Anna's GB:
 eroguide.dk/forum/topic/46497-bondage-gb-med-anna-fantastisk/
og
 eroguide.dk/forum/topic/47913-gb-med-anna-19-årig-sugarbabe/

Hilsen
Anna

Det har andre gæster sagt om Anna: 

" Anna er uden tvivl en ung dame der vil få de fleste til at dreje hovedet hvis man gik forbi hende på gaden, og hun kunne ligeså godt have været hjemme på catwalken – hvor man så dog desværre ville blive snydt for måske de bedste bryster jeg nogensinde har set"

" Jeg tog turen fra silkeborg og var spændt på om det levede op til forventningerne. Har været til gb før og det må man sige at dette helt sikkert gjorde ;). Anna er da bare gennemgående lækker og så kunne hun lide det ;)"

"... til sidste kom hun i en gigantisk flodbølge af en sprøjteorgasme og kramper. Sikke en finale."

"Super fedt arrangement, I har fået stablet på benene der. Der var styr på tingene..."

"Tusinde tak for en virkelig god oplevelse, du er godt nok en dejlig fræk lækker tøs. ...Håber der bliver en næste gang.."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle korte tidsfrister i holder jer, :) specielt for os der ikke er på hver dag.

Har længe været "read-only" gæst på dette forum men forsøgt at tilmelde mig Annas GB tidligere.
Da jeg har tid idag, sender jeg lige en mail og håber at blive inviteret. Ellers må i have et rigtig godt arrangement. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...