Hop til indhold
Pervy

Meget smukke Amber på Langagervej. Med meget store bryster.

Recommended Posts

Jeg var for ti dage siden(tror jeg) forbi Amber. Hendes profilbillede, med det smukke ansigt og de store bryster, tændte min nysgerrighed.

Hun er mindst lige så smuk i virkeligheden. Mindst! Og hun har store bryster. Hun er også meget sød. Men umådelig kedelig.
 

Nå, men jeg bestilte en runde tantra med afslutning. Og bevares, jeg blev hård med det samme. Men nok mest på grund af at hun er så lækker. Jeg fik den revet af og sagt pænt farvel. Og selvom det var så kedelig en tur, har jeg lyst til at komme igen. Denne gang vil jeg dog spørge om brysterne ikke skal luftes lidt. Man må dog ikke røre hende, overhovedet :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hun er anmeldt flittigt herinde! Bare søg! Men kort fortalt kan du sagtens få lov at lege med de dejlige babser, bare du betaler for det. Hun giver en ok (måske lidt kedelig) b2b, hvor hovedaktivet (babserne! ;-) ) bliver brugt flittigt, men så vidt jeg er orienteret kan man kun få et hj som afslutning. Det var nu efter min mening også helt fint da jeg var der - man bliver jo lidt ekstra kåd af de babser (og jeg er ingen gang babsoman! :-D )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...