Hop til indhold

Meget smukke Amber på Langagervej. Med meget store bryster.

Featured Replies

Skrevet

Jeg var for ti dage siden(tror jeg) forbi Amber. Hendes profilbillede, med det smukke ansigt og de store bryster, tændte min nysgerrighed.

Hun er mindst lige så smuk i virkeligheden. Mindst! Og hun har store bryster. Hun er også meget sød. Men umådelig kedelig.

Nå, men jeg bestilte en runde tantra med afslutning. Og bevares, jeg blev hård med det samme. Men nok mest på grund af at hun er så lækker. Jeg fik den revet af og sagt pænt farvel. Og selvom det var så kedelig en tur, har jeg lyst til at komme igen. Denne gang vil jeg dog spørge om brysterne ikke skal luftes lidt. Man må dog ikke røre hende, overhovedet :-(

Skrevet

Langagervej...? Glostrup, Roskilde, Vedbæk..

Skrevet

Og hun er anmeldt flittigt herinde! Bare søg! Men kort fortalt kan du sagtens få lov at lege med de dejlige babser, bare du betaler for det. Hun giver en ok (måske lidt kedelig) b2b, hvor hovedaktivet (babserne! ;-) ) bliver brugt flittigt, men så vidt jeg er orienteret kan man kun få et hj som afslutning. Det var nu efter min mening også helt fint da jeg var der - man bliver jo lidt ekstra kåd af de babser (og jeg er ingen gang babsoman! :-D )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.