Hop til indhold

Recommended Posts

Et øjebliks svaghed fik mig til at ringe på, bare for at se hvem der var på klinikken.

Jeg fik lov til at vælge mellem de fire-fem piger der sad derinde, og valget faldt på en pige der sad og spiste. Hun hed åbenbart Helen.
Jeg kendte ikke til Helen før. Men hold da helt op, hun er fantastisk :-)

Hun kravlede rundt på mig, og legede med min stav og ynglebær, mens hun sang med på thailandske popsange fra hendes iPhone. Fantastisk oplevelse!

Hun er utroligt charmerende, sød og snakkesagelig, og en energibombe af rang. Og ikke mindst helt utroligt smuk og velskabt. Hun spillede den af på mig mens jeg kom ud over hendes ben :-P

Selve stedet er et hul, og et cirkus af døre der bliver flået op, folk der ringer på, og glemte bookinger der prøver at stjæle Helen, mens hun spiller den af på mig.

Hun opvejer det dog hele.
9/10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 18 timer siden:

Et øjebliks svaghed fik mig til at ringe på, bare for at se hvem der var på klinikken.

Jeg fik lov til at vælge mellem de fire-fem piger der sad derinde, og valget faldt på en pige der sad og spiste. Hun hed åbenbart Helen.
Jeg kendte ikke til Helen før. Men hold da helt op, hun er fantastisk :-)

Hun kravlede rundt på mig, og legede med min stav og ynglebær, mens hun sang med på thailandske popsange fra hendes iPhone. Fantastisk oplevelse!

Hun er utroligt charmerende, sød og snakkesagelig, og en energibombe af rang. Og ikke mindst helt utroligt smuk og velskabt. Hun spillede den af på mig mens jeg kom ud over hendes ben :-P

Selve stedet er et hul, og et cirkus af døre der bliver flået op, folk der ringer på, og glemte bookinger der prøver at stjæle Helen, mens hun spiller den af på mig.

Hun opvejer det dog hele.
9/10

Hvornår var du hos hende jeg troede hun var flyttet til valby ,??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja man kan jo kun tænke sit er kommet der flere gange og har aldrig mødt 4 piger og Helen har været i Valby i lang tid......gad vide om du er en sur kunde har altid selv kun fået god massage

Hankey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hankey skrev, for 18 timer siden:

Ja man kan jo kun tænke sit er kommet der flere gange og har aldrig mødt 4 piger og Helen har været i Valby i lang tid......gad vide om du er en sur kunde har altid selv kun fået god massage

Hankey

Har du læst hvor meget jeg roser hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
johannes skrev, den 14/4/2016 at 16:33:

Hvornår var du hos hende jeg troede hun var flyttet til valby ,??

Det var en af de sidste dage i Marts.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...