Hop til indhold

Eva Vollerslev

Featured Replies

Skrevet

For vel ca. 10-15 år siden var der et velbesøgt bordel ved Vollerslev - en flække på vej mod Sydsjælland.

Her brugte jeg en del af min pensionopsparing; bl.a. på en yppig blondine med kunstnernavnet Eva.

Hun var hjulpet godt på vej her og der, men det betød ikke noget for en ungersvend (dengang) og hun gav fantastisk sex.

Hun forsvandt, da bordellet lukkede. Nogen, der kendte hende, og ved hvor hun er i dag og evt. er aktiv ?

D

Skrevet
deerhunter skrev, for 16 timer siden:

For vel ca. 10-15 år siden var der et velbesøgt bordel ved Vollerslev - en flække på vej mod Sydsjælland.

Her brugte jeg en del af min pensionopsparing; bl.a. på en yppig blondine med kunstnernavnet Eva.

Hun var hjulpet godt på vej her og der, men det betød ikke noget for en ungersvend (dengang) og hun gav fantastisk sex.

Hun forsvandt, da bordellet lukkede. Nogen, der kendte hende, og ved hvor hun er i dag og evt. er aktiv ?

D

Var det Evalovers?

Bagerjomfruen?

Skrevet
  • Author

ved det ikke - udover Eva. Hun var meget lys i huden og stedvist spændt til det yderste (om man så må sige). Hun kom helt klart fra KBH og tog til Bøh-landet for at overraske ungersvendene med det ene og det andet ;-)

Skrevet
deerhunter skrev, for 3 timer siden:

ved det ikke - udover Eva. Hun var meget lys i huden og stedvist spændt til det yderste (om man så må sige). Hun kom helt klart fra KBH og tog til Bøh-landet for at overraske ungersvendene med det ene og det andet ;-)

Jo hun var en legende!

Skrevet

Ja det var den kære Evalovers der var i Vollerslev havde selv fornøjelsen

Skrevet
  • Author

Men altså ikke nogen, der ved hvor hun er nu. Tror helt sikkert, jeg vil falde for hende fortsat - jeg er jo også blevet 10-15 år ældre (mindst) ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.