Hop til indhold
deerhunter

Eva Vollerslev

Recommended Posts

For vel ca. 10-15 år siden var der et velbesøgt bordel ved Vollerslev - en flække på vej mod Sydsjælland.

Her brugte jeg en del af min pensionopsparing; bl.a. på en yppig blondine med kunstnernavnet Eva.

Hun var hjulpet godt på vej her og der, men det betød ikke noget for en ungersvend (dengang) og hun gav fantastisk sex.

Hun forsvandt, da bordellet lukkede. Nogen, der kendte hende, og ved hvor hun er i dag og evt. er aktiv ?

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
deerhunter skrev, for 16 timer siden:

For vel ca. 10-15 år siden var der et velbesøgt bordel ved Vollerslev - en flække på vej mod Sydsjælland.

Her brugte jeg en del af min pensionopsparing; bl.a. på en yppig blondine med kunstnernavnet Eva.

Hun var hjulpet godt på vej her og der, men det betød ikke noget for en ungersvend (dengang) og hun gav fantastisk sex.

Hun forsvandt, da bordellet lukkede. Nogen, der kendte hende, og ved hvor hun er i dag og evt. er aktiv ?

D

Var det Evalovers?

Bagerjomfruen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ved det ikke - udover Eva. Hun var meget lys i huden og stedvist spændt til det yderste (om man så må sige). Hun kom helt klart fra KBH og tog til Bøh-landet for at overraske ungersvendene med det ene og det andet ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deerhunter skrev, for 3 timer siden:

ved det ikke - udover Eva. Hun var meget lys i huden og stedvist spændt til det yderste (om man så må sige). Hun kom helt klart fra KBH og tog til Bøh-landet for at overraske ungersvendene med det ene og det andet ;-)

 

Jo hun var en legende!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...