Hop til indhold
Melkor1973

Fræk pige fra Italien i Århus :-*

Recommended Posts

Var forbi nedenstående "Fræk pige fra italien". Og det gør jeg ikke igen !!!

https://annoncelight.dk/showad/204943

 

Det er rigtigt nok hende på billederne, ingen tvivl om det og de er tidssvarende.

Bestilte en time med full sex complete.

Der står med ægte kys og kram i annoncen.... Der var kun kram. Spurgte til kys, men fik nej. Det gjorde hun slet ikke. ( og ja jeg have lige børstet tænder osv.)

et jævnt blow med meget hånd..... Lidt knep i missionær med hendes hånd nede mellem benene og til sidst anal til jeg kom i kondomet. Der var ingen indlevelse og jeg var egentligt i tvivl om jeg overhovedet kunne komme, men det gik til sidst.

og så blev jeg sendt i bad. Regnede egentligt med en anden halvleg var med i en time. Men det står der selvfølgeligt intet om i annoncen.

spurgte til det da jeg kom fra bad og fik at vide at vi skulle nå det hele inden for den time, så tiden var slut nu. Gad ikke diskutere med en der var så ligeglad med kundepleje.

Da jeg kom ned på gaden kiggede jeg på min mobil..... Der var gået 25 min fra jeg ringede og hun buzzede mig ind :-(

hun havde rigtigt travlt med sine mobiler ( min 2 ) 

Jeg havde en ret dårlig oplevelse og jeg gider ikke engang give karakterer.

Til korte møder er hun sikkert ok... Og hun kan nemt tage den analt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så siger vi jo bare tak for advarslerne og ønsker hende ikke held og lykke med at fremtidige kunder her i landet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jaaa..der er jo nok en grund til at pigerne konstant skifter navne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...