Fynmig 3 Skrevet 13. April, 2016 Sker der noget i gaden for tiden?? Nogen der kommer igennem der?? Er der overhovedet danske piger der mere??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKV 14 Skrevet 13. April, 2016 Det er piger i gaden. Men af svingende kvalitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKV 14 Skrevet 13. April, 2016 Der er nogle få, men ikke så ofte. Ellers udenlandske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 13. April, 2016 (edited) Ups da... Jeg tog dette indlæg for at omhandle gadepiger i Kbh Det er efter eroguide er begyndt at vise samlet oversigt over nye forum indlæg...så blev jeg lige overrumplet og kom for hurtigt til tasterne Også min erfaring... Det er muligt at møde DK piger derinde, men ikke så høj kvalitet for tiden. Jeg holder mig altid fra de sorte gadepiger - langt de fleste er nogle hustlere som ikke yder megen service. Så er der resten og det svinger noget, her er der i ny og næ mulighed for at rende ind i noget brugbart. Det hele afhænger jo også af hvad tid på døgnet du er der... Redigeret 13. April, 2016 af dhnmdst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynmig 3 Skrevet 13. April, 2016 I Odense.... Har været heldige af og til med ok danske piger, har dog ikke været aktiv der i nogen tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. April, 2016 Var forbi mandag aften, udenlandske, 4 stk. en enkelt dansk, Lene, i en rus uden lige. Havde svært ved at gå, og tale, kneb det med at få ordene formuleret rigtigt. Der var slet ingen øjenkontakt, under samtalen. jeg skulle ikke nyde noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg