Hop til indhold
1955

Meget sjældne anbefalinger af shemales / Trans

Recommended Posts

Hvis man skal måle efter antallet af anbefalinger, må de ha virkelig hårde tider (nej ikke den hårdhed) der er godt nok lang imellem. Det kan skyldes de ikke bliver besøgt, men selvfølgelig også, at de ikke ønsker at blive omtalt herinde?

Personligt bruger jeg disse anbefalinger når jeg skal vælge - er ikke sket siden jeg besøgte Mimi hos DaisyClub - men kan mærke at jeg snart skal på markedet igen, og da Malii er i Århus og Nadie ikke kommet retur endnu, er jeg i tvivl om hvor jeg skal rette blikket m.m. hen.

Nogen der kan bibringer med gode oplevelser - eller bare oplevelser?

Venligst

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

Hvis ikke du kender shemalewiki vil jeg anbefale dig at læse anbefalinger der. Det er et meget troværdigt site :-)

 

Kender den godt, men der mangler bl.a. oplysninger om de rent faktisk opholder sig her i landet lige nu, derfor hælder jeg til massageguide.dk for at tjekke ud om de er her. Jeg læser med interesse de beretninger der er der, men stadig er de fleste af dem der pt. opholder sig i DK ikke anmeldt - eller anmeldt for oplevelser der ligger længere tilbage.

Men tak for dit svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...