Hop til indhold
Guest jsp

What a girl

Recommended Posts

Guest jsp

Som det er nogen af jer bekendt har jeg frekventeret den skønne https://sugardaters.dk/show?alias=sweetsugarpie nogle gange.

Vi havde skrevet sammen i sidste uge og aftalt at vi skulle ses i denne uge, kunne ikke forstå jeg ikke hørte fra hende, var ved at være bange for at hun havde læst de copy/paste beskeder som det nu ekskludere medlem af dette forum "Jingle Balls" formodentlig har smidt i hendes indbakke på SD, ved ikke om han har gjort det, men han gjorde det ved en af mine andre veninder :-D, jeg er dog tilgivet :-P.

Nå men min frygt var uberettiget for da jeg kom hjem i aftes fra et møde lå der en besked på messenger fra "Ungmøen" skønt, hun havde ovenikøbet anmodet om venskab på FB, hvilket jeg ikke overvejede, accepterede straks :-D.

Det viste sig at hun har fået ny tlf. og derfor mistet mit nummer, er det ikke skønt at man kan nyde såden en dejlig ung pige, det havde "filmet" mit fulde navn på døren. :-P :-D.

Vi skal nok ses mandag, og historien er ganske vist, selvom mine skriverier er blevet betvivlet af nogle, sund skepsis er en god ting, meeeennn den er god nok.

Om pigebarnet er dejlig, søg på hende og finde hendes anmeldelser af mig og på SD, nej jeg udleverer ikke tlf. nr, FB oplysninger el. lign. 

Sidst men ikke mindst det er ligesom at vinde i Lotto, at fange hende, tidligere beskrevet, men dag var heldet med mig :-D

Uhhhhmmmmm jeg glæder mig, fuck hun er lækker :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
singelmanden skrev, for 1 minut siden:

Pas nu på ikke at blive forelsket i sådan en type pige.

Det er for sent  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
singelmanden skrev, for 8 minutter siden:

Det er meget dumt for hun ender med at såre dig. 

Jeg er realistisk, og er ikke forelsket ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...