Hop til indhold
Gæst

25-27 årig, naturlig rødligt, tatoveringer, store bryster

Recommended Posts

Gæst

Her for et års tid siden, måske lidt før, der havde jeg besøg af en utrolig pige. Fræk attitude, dirty blond/rødligt hår, store bryster og et par farverige tatoveringer.

Dengang gik hun under Nanna og brugte emailen [email protected], som nu er slettet:/ inden hun slettede den, skrev hun dog og sagde, at hun nu brugte [email protected], som også er slettet nu. 

Kan I nikke genkendende til noget af det? Hun kørte vist fra Odense..

Any help would be appreciated :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SneakyPete skrev, for 29 minutter siden:

Her for et års tid siden, måske lidt før, der havde jeg besøg af en utrolig pige. Fræk attitude, dirty blond/rødligt hår, store bryster og et par farverige tatoveringer.

Dengang gik hun under Nanna og brugte emailen [email protected], som nu er slettet:/ inden hun slettede den, skrev hun dog og sagde, at hun nu brugte [email protected], som også er slettet nu. 

Kan I nikke genkendende til noget af det? Hun kørte vist fra Odense..

Any help would be appreciated :)

Har du prøvet med .com?
Ellers kan jeg ikke hjælpe, men jeg håber, du finder frem til hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 6 timer siden:

Har du prøvet med .com?
Ellers kan jeg ikke hjælpe, men jeg håber, du finder frem til hende :)

Gmail er .com

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Sneaky Pete :)

jeg er ret sikker på, at det er en af mine veninder - dog ikke 100% da der jo engang imellem er ret mange om budet ;)  Hvis det er hende jeg tænker på, så annoncerede hun kun på annoncelight en gang imellem, og havde meget store silikonebryster??!! - såfremt det er den samme vi skriver om, så er hun stoppet, da det kun var en lille nebengeschäft ;) 

Nærmere info kan udveksles i PB. 

/Anna :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

T72 

Hvis du læser tråden, så kan du også finde frem til, at den pågældende pige er stoppet for længe siden :)

God dag :) 

Anna :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...