Hop til indhold

22 årig blondine fra Annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Annoncer på "annoncelight" med mailadressen "horny4fundkgmail.com" er fup.

"hun" vil have halvdelen af beløbet overført og al kommunikation stopper når beløbet er overført.

Nu er 500 kr. til at tabe men forstanden ryger altså nogen gange ud, når man er liderlig.

Og brug jeres penge på nogle andre piger

Skrevet

Tak for info, dog er det surt du tabte pengene.

Skrevet

Hvls du ikke er gift eller i forhold synes jeg seriøst du skal gå til politiet 

det du har gjort er ikke ulovligt fordi prostitution er fuld ud lovlig begge veje

nedrag derimod - det er strafbart 

det vil have en kæmpe værdi for både kunder og piger at disse svindlere bliver stoppet fordi trykhedsfølelse vil Stige i branchen 

Skrevet

Enig!

Skrevet
rocketbrother skrev, for 9 timer siden:

mobile pay??

I princippet er det helt lige gyldigt hvordan der er betalt når det er foretaget elektronisk er der et spot til en person eller virksomhed og så kan der findes en der stå bag ned :) håber du går Til politiet med det 

Skrevet

Tror ikke at politiet har tid til en bedragerisag; de har travlt med at dele bøder ud til cyklister uden lys, så Djøf’eren i politimesterstolen kan opfylde mål-tal og resultat-kontrakt og få bonus.  (sorry… off-topic)

Har du betalt med MobilePay kan du bede din bank tilbageføre beløbet, da du ikke har fået den købte ydelse (svindler-annoncør satser nok på, at de færreste har lyst til at involvere deres bank i transaktionen).

Det er vigtigt at huske, at MobilePay er en applikation til kreditkortbetaling via smartphone, og da det er hægtet på et kreditkort/betalingskort, er det regler for kreditkortbetaling som gælder (modsat Swipp, som er hægtet på en bankkonto, og er en konto til konto bankoverførsel, hvor pengene herefter kan være tabt)

Prøver banken at afslå hjælp til mobilepay-tilbageføring, kan der klages til Pengeinstitutankenævnet (men husk, at det koster 200 kr. at klage).

Mvh

Jesse

Skrevet
Pinkman skrev, for 13 minutter siden:

Har du betalt med MobilePay kan du bede din bank tilbageføre beløbet, da du ikke har fået den købte ydelse (svindler-annoncør satser nok på, at de færreste har lyst til at involvere deres bank i transaktionen).

Det er vigtigt at huske, at MobilePay er en applikation til kreditkortbetaling via smartphone, og da det er hægtet på et kreditkort/betalingskort, er det regler for kreditkortbetaling som gælder (modsat Swipp, som er hægtet på en bankkonto, og er en konto til konto bankoverførsel, hvor pengene herefter kan være tabt)

Forkert. Tjek selv Mobile Pays FAQ.

Det er ikke en kortbetaling. Penge føres først fra kort til din egen Mobile Pay. Derfra til betalingsmodtagers konto. Det er derfor en konto til konto-overførsel.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Tak til Bebob,

Ja, jeg tænkte på det som en MobilePay net-betaling, hvor kortkolder-regler gælder (det er erhvervsregler jeg er mest inde i) Det bliver selvfølgelig sværere, når man snyder med at bruge sin private MobilePay erhvervsmæssigt.

Mvh

Jesse

Skrevet
tailgunner skrev, for 14 timer siden:

Annoncer på "annoncelight" med mailadressen "horny4fundkgmail.com" er fup.

"hun" vil have halvdelen af beløbet overført og al kommunikation stopper når beløbet er overført.

Nu er 500 kr. til at tabe men forstanden ryger altså nogen gange ud, når man er liderlig.

Og brug jeres penge på nogle andre piger

Det er rigtig at forstanden kan "ryge" når man er liderlig. Men hvis en pige kan få dig til at overføre 500kr kun via mail korrespondance , så synes jeg næsten at hun/han fortjener pengene . Jeg ved godt det er svindel og alt det der. Men det er samtidig også usandsynligt dumt at overføre penge til fremmede. Hvis nu hendes "scam" havde haft en smule mere finesse, så havde jeg synes det var surt for dig. Men beklager , jeg har altså aldrig haft ondt af dem som bliver snydt på AL af "send mig lige lidt penge først så jeg ved du er seriøs "......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.