Hop til indhold
Hobrodk

Maii Love - den eneste ene!

Recommended Posts

Det er ved at være længe siden jeg første gang besøgte denne skønne pige, men har bare ikke villet dele det med jer, for at kunne beholde hende for mig selv :-)
Meeeeeen, idag får i så en kort anmeldelse. 
Maii er lige så smuk og naturlig som på billederne, god fast røv, nogle skønne bløde store naturlige bryster og en dejlig glatbarberet mis. 
Maii tager imod dig med et kys og et kram, og derefter fører hun dig galant og høfligt indenfor hvor hun med sin sexede stemme og sin dejlige væremåde forfører dig og sørger for du føler dig tryg.
Maii er en helt igennem naturlig pige som uden tvivl elsker det hun laver, og i øvrigt er tæske hamrende god til det!!!! Maii er høflig, sexet, uartig, intelligent, kælen og uhyggelig vanedannende. Selve sex delen vil jeg ikke komme så meget ind på, udover at jeg vil sige at Maii Love er en pige der har sig selv med, hun giver sig hen og hun er bestemt en pige der får selv den dummeste dag til at blive en lille fest. 
Skal du gøre dig selv en tjeneste, så besøg Maii Love til lidt sjov. Du vil med garanti ikke fortryde det.

Tak for idag Maii - nu må jeg på jagt efter hårshampoo ;-) 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/16267-maii-love/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Åååååårh :) Jeg bliver så glad i bøtten over de pæne ord.

Tak, søde du :-*

By the way, så hed det Bumble & Bumble ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bumble & Bumble - det lyder mere som os to :-P Ha ha ha... 

Men velbekomme, du er et fantastisk menneske, og det er super hyggeligt hver gang. Selvom jeg får skæld ud, nyder jeg at besøge dig :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...