Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle, 

I må undskylde hvis min indlæg har fundet det forkerte forum, men min efterspørgsel handler om sugardating, så jeg fandt denne sektion mere relevant end piger i udlandet sektionen. 

Jeg er blevet nysgerrig efter mulighederne for sugardating i udlandet, især Polen, og jeg vil høre om folks erfaringer med dette. 

Indtil videre har jeg skrevet med forskellige piger fra Krakow, da jeg gerne vil der forbi på weekendudflugt, men jeg er generelt fleksibel, så  hvis I har mødtes eller snakket med søde seriøse piger vil jeg være taknemmelig over anbefalinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugardad skrev, for 35 minutter siden:

Indtil videre har jeg skrevet med forskellige piger fra Krakow,

På hvilken hjemmeside har du fundet dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 6 minutter siden:

På hvilken hjemmeside har du fundet dem?

Sugardaters.dk, jeg har bare sat søgningsindstillingerne til Polen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Sugardad skrev, for 3 timer siden:

Sugardaters.dk, jeg har bare sat søgningsindstillingerne til Polen 

Jeg ved godt at der bland såvel mænd som hus kvinder er forskellig holdning til hvad sugardating er - men jeg vil sige, hvis man bruger sugardating.dk for at finde udenlandske piger, så får man generelt et udvalg som er væsentligt mere "prostitusions agtige" end de danske piger samme sted - det skal man bare være bevidst om...

Personligt har jeg fra østen erfaret at man kan finde mere "seriøse" sugarbabes ved at spille kostbar på en bar - spille kortet at man er ikke efter et onenight, men efter en kæreste..... så forsvinder GPerne - derefter den der sidder tilbage, kan man så beskrive det jeg kalder det ægte SB-koncept for

I lande hvor penge har en anden betydning end i Danmark, viser det sig ofte, at de piger som siger at de gerne vil være kærste med en Dansker, egentlig gerne vil være kæreste med dig og dine penge - altså være SB.

Men denne metode kræver tid og tålmodighed - men det er skønt for mig at jeg har en SB i China, en i Vietnam og en i Indonesien, og har kunnet holde fast på den samme i hhv 2 år & 5 år & 2år

Men jeg vil da også rigtig gerne høre hvordan andre herinde gør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...