Hop til indhold

Recommended Posts

Kom frisk skrev, for 2 timer siden:

Nej men kunne godt tænk e mig og hører hvor det ligger i asylgade ?? 

Har også tænkt på og besøge stedet ;) 

 

Hej Kom frisk

det ligger i en "baggård" ud til asylgade. fra den lille rundkørsel og ned mod tanken så er det første hus på højre hånd der er en "baggård" med et skilt inde med thai massage  har jeg set men ikke taget mod til og besøge endnu. men har læst herinde at hun skulle være ganske fin.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordjyden6 skrev, for 6 timer siden:

Hej Kom frisk

det ligger i en "baggård" ud til asylgade. fra den lille rundkørsel og ned mod tanken så er det første hus på højre hånd der er en "baggård" med et skilt inde med thai massage  har jeg set men ikke taget mod til og besøge endnu. men har læst herinde at hun skulle være ganske fin.. ;-)

Det kunne måske være man skulle prøve og tage en kigger på hende i morgen hvis jeg kan få tiden til og passe så kører jeg lige den vej og prøver hende hvis hun er fin og lækker og er med på lidt bum bum ;):D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Asylgade igen i dag.

En helt igennem sød og fair pige.

Man får godt og vel det man betaler for.
Og til forskel fra så mange andre piger, så kan hende og give en god massage :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...