Hop til indhold

Recommended Posts

Har nu besøgt Navia på Knudsvej i Roskilde tre gange, og har været tilfreds hver gang.

Hun er en sød, smilende og imødekommende pige, som ikke har travlt, og som yder god service. Vil også gerne fremhæve hendes store bryster.

Hvis man er til asiatiske piger, så bliver man ikke skuffet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Vicksburg skrev, for 2 timer siden:

Har nu besøgt Navia på Knudsvej i Roskilde tre gange, og har været tilfreds hver gang.

Hun er en sød, smilende og imødekommende pige, som ikke har travlt, og som yder god service. Vil også gerne fremhæve hendes store bryster.

Findes der et link til hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vicksburg skrev, for 3 timer siden:

Hvilke services har du ladet hende forkæle dig med, når du har besøgt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver desværre nødt til at kaste malurt i bægeret. Jeg smsede i dag med Navia og fik en tid i dag kl. 1345, hvor jeg oplyste, at jeg ønskede en halv time med oliemassage. Mødte til den aftalte tid og forklarede for en thaikvinde, at jeg ønskede en halv time med handjob, hvilket i flg. mig ville svare til kr. 300,- plus kr. 200,- =  kr. 500,-. Det afviste kvinden, der bekræftede, at hun var Navia, og undervejs fire gange tilbød mig B2B. I starten afviste jeg det, men det endte med, at vi enedes med at det skulle være en halv time med massage og B2B for kr. 700,-. Men undervejs blev det til kr. 1000,- fordi prostatamassage kostede yderligere kr. 300,-. Jeg lå nøgen på maven og fik lidt oliemassage på skuldrene og i lænden. Undervejs lidt massage på pik, nosser og i røvhullet, som ikke var specielt stimulerende. Navia sad mellem mine spredte ben og brugte sine hænder, men holdt hele tiden afstand til mig. Der var ikke tale om, at hun brugte sin krop på sin krop. Altså er der ikke tale om body to body.   Jeg er 71 år og ligner ikke en på 35 år, men er ikke overvægtig.

Redigeret af Einstein

Del dette indlæg

Link til indlæg
Einstein skrev, for 4 timer siden:

Jeg bliver desværre nødt til at kaste malurt i bægeret. Jeg smsede i dag med Navia og fik en tid i dag kl. 1345, hvor jeg oplyste, at jeg ønskede en halv time med oliemassage. Mødte til den aftalte tid og forklarede for en thaikvinde, at jeg ønskede en halv time med handjob, hvilket i flg. mig ville svare til kr. 300,- plus kr. 200,- =  kr. 500,-. Det afviste kvinden, der bekræftede, at hun var Navia, og undervejs fire gange tilbød mig B2B. I starten afviste jeg det, men det endte med, at vi enedes med at det skulle være en halv time med massage og B2B for kr. 700,-. Men undervejs blev det til kr. 1000,- fordi prostatamassage kostede yderligere kr. 300,-. Jeg lå nøgen på maven og fik lidt oliemassage på skuldrene og i lænden. Undervejs lidt massage på pik, nosser og i røvhullet, som ikke var specielt stimulerende. Navia sad mellem mine spredte ben og brugte sine hænder, men holdt hele tiden afstand til mig. Der var ikke tale om, at hun brugte sin krop på min krop. Altså er der ikke tale om body to body. Jeg er 71 år og ligner ikke en på 35 år, men er ikke overvægtig.  Jeg synes at det er svindel og vil ikke komme der igen.

•  
Redigeret af Einstein
trykfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Einstein skrev, for 4 timer siden:

Jeg bliver desværre nødt til at kaste malurt i bægeret. Jeg smsede i dag med Navia og fik en tid i dag kl. 1345, hvor jeg oplyste, at jeg ønskede en halv time med oliemassage. Mødte til den aftalte tid og forklarede for en thaikvinde, at jeg ønskede en halv time med handjob, hvilket i flg. mig ville svare til kr. 300,- plus kr. 200,- =  kr. 500,-. Det afviste kvinden, der bekræftede, at hun var Navia, og undervejs fire gange tilbød mig B2B. I starten afviste jeg det, men det endte med, at vi enedes med at det skulle være en halv time med massage og B2B for kr. 700,-. Men undervejs blev det til kr. 1000,- fordi prostatamassage kostede yderligere kr. 300,-. Jeg lå nøgen på maven og fik lidt oliemassage på skuldrene og i lænden. Undervejs lidt massage på pik, nosser og i røvhullet, som ikke var specielt stimulerende. Navia sad mellem mine spredte ben og brugte sine hænder, men holdt hele tiden afstand til mig. Der var ikke tale om, at hun brugte sin krop på sin krop. Altså er der ikke tale om body to body.   Jeg er 71 år og ligner ikke en på 35 år, men er ikke overvægtig.

Redigeret af Einstein
Eroguide virker åbentbart ikke på samme måde som andre sociale medier. Beklager rodet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...