Hop til indhold
Tordenfluen

Savannah Summer - Fantastisk Sexgudinde!!

Recommended Posts

Hej alle,

jeg har været medlem her en tid og har med interesse læst jeres anmeldelser af gp'er:-D

Nu vil jeg bidrage med en enkelt anmeldelse af en fantastisk dejlig pige. Min første anmeldelse, så bær over med mig:-)

Jeg har ikke den store erfaring indenfor dette felt. 3 Piger er det blevet til i alt indenfor de sidste 12 år, men sikke 3 fantastiske piger.

Min første erfaring indenfor gp'er var med en lækker pige som havde sin egen lejlighed i Vojens, hvor hun arbejdede. Hun kaldte sig Karina Delux, og havde en fantastisk krop og et dejligt væsen. Hun er dog  stoppet nu.

Mit næste møde med en gp'er var for ca. 5 år siden. Lille Julia som bl.a. arbejdede i en lejlighed i Viby ved Århus. Igen en sød, lækker og super sexet pige som nu også er stoppet i branchen:shock:

Nu meldte lysten/trangen sig igen og jeg læste derfor diverse sider for at finde en dejlig pige som jeg kunne besøge. Dem der kender til ovenstående piger ved at de er petit og har/havde en fast krop med lækre bryster og en dejlig velformet røv....Det er derfor også det jeg leder efter denne gang.

Jeg falder pludselig over Savannah Summer ved Seduction Girls.

OMG hun ser skarp ud, mega lækre billeder, både den nye billedserie samt den tidligere billedserie. Udfra billederne var det lige præcis denne type pige jeg søgte. Super sexet, lækre bryster, fast rund røv og en fast krop med en flad mave....uhhhh det så godt ud.

Jeg kommer dog ikke så tit til Kbh, så jeg indstillede mig på at vente med mit besøg, til jeg skulle til Kbh igen. Jeg surfede videre på nettet og kom forbi Vojens Drømmepiger, hvor jeg til min overraskelse kunne se at Savannah kom på gæstevisit i ny og næ!!!!!!

Jeg skyndte mig at ringe og bestilte tid til kl. 10.00 den kommende mandag. 1 time med alt det blide til kr. 2200,-, for satan hvor jeg glædede mig:-D

Det blev mandag og jeg startede kareten op. Jeg havde en køretur på ca. 1 time, så jeg sad og blev godt liderlig samt noget nervøs med udsigt til at skulle møde denne skønne pige.

Jeg ankom til adressen, som ligger i et industriområde, hvor man er rimelig skjult når man går fra bilen hen til døren. Yderdøren er åben så man går ind i en forgang, hvor man ringer på den næste dør.

Jeg bliver vist ind i elskovshulen af telefonpigen. Et kæmpe stort rum, med en stor dobbeltseng for enden af rummet. Spejle på væggen, en polestang midt i rummet samt en lille sofagruppe.

Jeg sad og ventede ca. 5 min. inden jeg kunne høre at Savannah var på vej i sine højhælede sko......

Savannah kom ind af døren med et kæmpe smil og hilste på mig. Uuuuhhhh hun så dejlig ud i rød bh og g-strengs trusser....... super skarp krop, nøjagtig som hun ser ud på billederne. Helt stram krop, Store berøringsvenlige bryster som bare er rigtig rigtig lækre at mærke og slikke og kysse, ingen tvivl om det. En flad lækker mave og en af de helt vigtige ting for mig, en dejlig rund fast og velformet Butt. Jeg er jo en Buttman:-D

Pengene skiftede hænder og vi fortsatte over i sengen. Jeg var hoppet ud af tøjet og hjalp Savannah af med de 2 stykker tøj, som skjulte lidt af hende. Herefter blev der slikket og suttet godt. Savannah sutter fantastisk og tager den til roden, dejligt vådt og med god øjenkontakt, det er for alvor frækt at se på i spejlet, når man står op med Savannah siddende på knæ foran, og den forsvinder helt ned i halsen......

Så blev der kneppet forfra, bagfra, siddende, stående og liggende. Jeg var dog noget liderlig og stadig noget nervøs så kanonen blev skudt af rimelig hurtigt, mens jeg tog hende stående bagfra, og jeg nød synet at hendes røv...........

jeg havde jo betalt for en time, så efter lidt massage til mig, skulle vi se om vi kunne få den lille på højkant igen. Også her skal Savannah have min dybeste ros, hun suttede den op fra total slap til mega stiv på no time.

Så blev der kneppe igen. Jeg kan stadig se billedet for mig, af Savannah liggende på maven mens jeg sidder på knæ bag ved og langsomt glider ind i hende bagfra mens jeg ser på det i spejlet!! Hun er rigtig dejlig stram og har den lækreste helt glatte fisse med små indvendige og udvendige skamlæber, det er bare lige efter min ønskeliste. 

Jeg kunne desværre ikke rigtig komme anden gang, så kondomet måtte af og så blev der givet lhånd mens kuglerne blev masseret og mine brystvorter blev bearbejdet af Savannahs lækre våde tunge og læber. Jeg måtte kapitulere og kom ud over det helt. Jeg var helt færdig:-D

Derefter lidt aftørring, Savannah er super sød at snakke med og hun er helt sikkert en pige med ben i næsen. Har en mening om mange ting.

Jeg røg i bad og så afsted til næste møde.....

om jeg kan anbefale Savannah, ja for søren, 10 ud af 10 for krop, ansigt og og humør, ja hele hendes væsen.

Om der er gentagelsesfare, ja for S....., jeg har faktisk allerede besøgt Savannah igen hos Vojens Drømmepiger. Så se bare at komme afsted, det skal jeg ihvertfald snart igen:-D Bare det at skrive denne anmeldelse og tænke tilbage på besøget, får det til at bevæge sig i de nedre regioner........

Det eneste jeg vil sige er, I skal behandle hende ordentligt ellers.......:x

Det var min første anmeldelse og jeg beklager at den blev lidt lang. Sig endelig til hvis I har spørgsmål!!

https://vojensdream.dk/pigerne/savannah/

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/savannah

 

I må alle have en fantastisk søndag aften!!8-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som ingen skriver skeptiske kommentarer til en vildt positiv 1. gangs anmeldelse af en en dansk GP'er. Havde den anmeldte pige været udenlandsk var sagen nok en anden. Mærkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 7 timer siden:

Sjovt som ingen skriver skeptiske kommentarer til en vildt positiv 1. gangs anmeldelse af en en dansk GP'er. Havde den anmeldte pige været udenlandsk var sagen nok en anden. Mærkeligt.

Tror mere det er fordi det er en seriøs anmeldelse, ikke bare 1 ½ linje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jimbo,

ja jeg kan godt se når jeg læser anmeldelsen igen, at den er MEGET positiv. Det er dog min helt subjektive mening af Savannah og mit besøg.

Hvis I vælger ikke at tro mig, er det helt fint. Så beholder jeg bare Savannah for mig selv......:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...