Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at fortælle lidt efter som jeg har læst mange af jeres indlæg, og nydt godt af jeres erfaringer 

Har de sidste to uger været forbi to skønne piger:-P

Ringede til Juliana og fik en aftale om jeg skulle kigge forbi om en halv time, fik en SMS med adressen og fik at vide at jeg skulle ringe når jeg var der. Ringede og blev guide over på den anden side. kom op i en meget pæn lejlighed, blev spurgt om jeg ville have et bad som jeg pænt takket ja til, selvom jeg lige havde været i bad. Efter badet kom jeg ind i værelset hvor hun lå på sengen helt nøgen. Fik et dejligt øko bloowjob og så sprang hun op og gave mig den helt store ride tur og da jeg kunne mærke at det var ved at være tid fik jeg hende ned på alle fire så jeg kunne kunne tage hende bagfra og nyde hendes dejlige røv. 

Hun er super sød og flot pige som var lidt genert over de ar som hun havde på brysterne, det er ikke meget engelsk hun kan.

Stedet 8/10

Juliana 8/10

Sexen 7/10

Gigi's tur blev det så dagen efter, da jeg var godt liderlig næste morgen jeg vågnede, tænkte jeg at jeg skulle prøve Gigi. Ringede og fik adressen vi aftalte jeg kom kl 9. blev lukket ind af super smuk gigi iført en åben badekåbe, hun så en smule træt ud. Vil kom ind på værelset bestilte en halv time. Hun lagde sig ved siden af mig og begyndte at kæle stille og roligt, end til hun tog min pik i munden og så fik jeg ellers et fantastisk øko blæs på ca 15 minuttet hvor jeg undervejs måtte bestille megafransk som hun tog meget flot imod:-D hun fik spyttet ud og tørret af og lage sig ved siden af mig og kælede med mig og vupti så var jeg klar til runde to hvor jeg to hende i missionær til jeg kom.

fantastisk sød pige med meget bløde silikone bryster, kunne fint føre en samtale på engelsk. 

Stedet 4/10

Gigi 9/10

Sexen 9/10

venlig hilsen

Hyggetime

Del dette indlæg

Link til indlæg
Legetimen skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelsen. Har prøvet Gigi, men ikke Juliane..

Vil du sige at Gigi var mere indlevende og ydede en bedre service end Juliane?

Ja syntes helt bestemt at Gigi var mere indlevende end Juliane, fik en super god service hos dem begge men det er bare sjovere når man også kan snakke med dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg har prøvet Gigi 15-20 gange, hun er fantastisk. Hende kunne jeg godt have sex med i 3-4 timer i træk. 

Hun kan tænde mig bare hun kommer ind i rummet, og hun kan virkelig bruge sit underliv, når hun begynder og lege.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hyggetime skrev, den 4/10/2016 at 15:00:

Gigi's t

Pudsigt. Det ser ud som om hun har nogle pre-op billeder på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi Friend,

I'm so into Juliana - please could you tell me if she actually looks like the pictures?

You only gave her an 8/10 and a 7/10. Poor girl - looks like a sex bomb.

Any info would be much appreciated. thx!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...