Hop til indhold
Guest jsp

Locaaa Århus området

Recommended Posts

Guest jsp

Hun var engang aktiv under Locaaa, findes hun under et andet navn, Århus området, der findes en med 4 a'er det er ikke umiddelbar hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er det ikke hende som nu hedder Morenaaa?

Og hvis det er hende, hvad er dine erfaringer så?

Jeg har været ved at lave aftale med hende, men det kniber med et sted, for hun har ikke stedet.

Prisniveau ifølge hende 2 kilo?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Slikkeprinsen skrev, for 5 minutter siden:

Hej er det ikke hende som nu hedder Morenaaa?

Og hvis det er hende, hvad er dine erfaringer så?

Jeg har været ved at lave aftale med hende, men det kniber med et sted, for hun har ikke stedet.

Prisniveau ifølge hende 2 kilo?

Har svært ved at sige det, der står hun er buttet, og det er hun ikke, ligeledes står der at etnicitet er blandet og det er rigtigt.

Hvis du mødes med hende knalder du hende bare gratis hun skylder mig 2 K, efter at have været sammen med hende  3-4 gange

spurgte hun om hun kunne låne 2K hvilket jeg var så letsindig at gøre. Har i mere end 2 mdr. prøvet at få mine penge eller et skjorte ærme.

Dumt bøv det ved jeg ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Yes, det rigtig, den må du da gerne sende på PB, har skrevet sms'er ind i en Lind strøm uden succes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Slikkeprinsen skrev, Lige nu:

hvordan sender man pb?

 

Trykker på min profil, og der tror du kan sende en besked til mig og ikke hele forrummet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...