Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
Pigeforskeren skrev, for 12 minutter siden:

Læg mærke til Romantica i dag. Cat og Julie er på vagt sammen, - og de kan noget sammen - for interesserede.

Jeg ved ikke om det er dig eller mig som tager fejl... men se lige deres vagtplan her

http://www.romantica.dk/vagtplan.php

Det er rigtig nok Julie, men sammen med en ny, Nynne (og ikke Cat)

Men vi vil da gerne høre om din erfaring med Julie og Cat sammen........ vil vi ikke brødre ?? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
nielst skrev, for 11 minutter siden:

Den er god nok : http://www.romantica.dk/index.php ( i dag )

Ja vi vil gerne høre mere :)

SORRY, ja jeg fik set på kalenderen imorgen - beklager....

Og så må vi håbe på at pigeforskeren forstår en venlig opfordring ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er såmænd ikke så ophidsende meget, jeg har at fortælle, - men under nogle besøg hos Cat fortalte Cat, at hun ind imellem også godt kunne lide at lege med andre piger. Jeg havde bemærket, at Julie i sin beskrivelse fortæller, at hun også modtager piger. (Jeg har slet ikke mødt Julie endnu - men ka' hænde). I min og Cats videre småsludren om sådant - og med min venstre hånds ringfinger og langfinger distræt anbragt dybt i Cats to huller - lækker erindring! - fordybede vi os lidt i dette emne. Senere fordybede jeg mig på anden måde. - Men nu var det så, at jeg tænkte, hvis andre var interesserede, ville jeg da give ideen videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...