Hop til indhold
Guest dallevalle

fantastisk sex med trans

Recommended Posts

Guest dallevalle

http://side6.dk/resultatside/?q=transsinthia

Var lige forbi hende i går igen, da jeg lige så hun var tilbage , fik en halv time med fantastisk ægte sex , startede med at hyggesnakke lidt, begyndte at kæle lidt for hinanden , uden på trusserne, så man kunne mærke der skete noget inden under , hun lagde sig på maven med den lækker røv lige i vejret , ville slikkes på baller og det lidt mere frække sted , efter et stykke tid vendte hun sig om wauuw sikke en stivert ,( ja min var også tændt ) hun bad mig lege med den så den fik en ordentlig tur, og vi gik i en 69er , sikke en sutte tur, så bad hun om at jeg skulle kneppe hende bagfra så hun stillede sig på knæ på sengekanten så fik hun den ellers bagfra , og jeg legede med ´hendes nosser imens , det var bare så lækkert, så ville hun ride mig , så ned på ryggen med mig , hun satte sig på mig og kneppede mig , så kunne jeg ikke holde mig længere , og hun sprøjtede så ud over brystet på mig, mens jeg havde pikken oppe i hende , lød virkeligt som hun kunne lide det, og hun havde meget , da jeg var den første der var der , så skal helt sikkert der igen.

obs billeder er ægte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Bbullersen skrev, for 8 timer siden:

Hvor er hun så fra? Finland eller Sydamerika eller hvad? :)

 

BB

Er du til Trans , så Prøv hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...