Hop til indhold
T.Hansen47

Sukkerknald med Caroline :)

Recommended Posts

Caroline vil gamle drenge nok bedre kende som Katie. Jeg har altid haft lyst til at besøge hende, men hun har mest opholdt sig i det Jyske, så da hun nu endelig er i Odense slog jeg til :)

https://annoncelight.dk/showad/203634

Caroline deler en lejlighed med Sonia, som jeg tidligere har anmeldt ( med stor begejstring ). Fint sted, medmindre man har vrøvl med bentøjet, der er mange trapper :P

http://side6.dk/resultatside/?q=odensegirls

Jeg bliver modtaget af begge piger fik et par knus og kindkys, og så smuttede Caroline og jeg ind i hendes rum. Vi aftaler 30 min med kys, superfransk, 69 og dansk - 1100kr.

Pigerne kan rigtig godt li man tager et bad først, så jeg smutter hurtigt ud under bruseren, snupper en skyller og skynder mig så ind til Caroline.

Hun har nu klædt sig af. Jeg må nok indrømme hun ikke er helt så slank som på billederne, men hun er alligevel rigtig dejlig. Vi begynder stående, nusser lidt og så lægger jeg an til et kys. Normalt render jeg ind i " Tantekys ", også når jeg betaler for dem. Men efter en blid begyndelse stod vi pludselig og tungeslaskede som nyforelskede teens. Normalt er det lige lidt for meget for mig. Vil gerne ha muligheden for et par kys undervejs, men går ikke selv efter mere end det. Caroline ville heldigvis rigtig gerne snave, så det gjorde vi, længe og grundigt :)

Så hoppede vi over i sengen, mere kælen og kys der blev afløst af en helt vidunderlig omgang superfransk / 69.

Det er hun bare god til og idag var jeg i rigtig god form så hun fik lov at gøre det længe og grundigt :)

Pludselig kikker vi hinanden i øjnene og siger i kor " Time for Sex ", og så må vi grine. Det er fedt når man kommer i så fin kontakt med en pige så hurtigt :)

Hun sutter hurtigt et kondom på og hopper op og begynder at ride mig, mens jeg nusser boobs og nyder udsigten. Det er rigtigt dejligt, hun skifter lidt stilling undervejs og det virker fint for os begge. Men nu vil jeg pumpe :) Så om på ryggen med hende, og jeg begynder at pløje løs som bonden på marken :) Så mødes vores læber igen og hun sugede sig fast i et tungekys der slet ikke vil holde op. Det er hårdt at trække vejret gennem næsen når man knokler løs og jeg måtte til sidst afbryde kysset, for at få lidt luft. Det ender som det plejer, jeg kommer og det er vildt fedt :)  Vi puster ud, jeg bliver tørret af og bliver tilbudt massage, som jeg gerne vil ha :)

Det kan hun altså også godt finde ud af, men jeg havde lidt svært ved at slappe af og ligge stille, så det bliver ikke til så meget.

Så sker der noget jeg aldrig har været ud for før, og som jeg heller ikke kan love i andre oplever. Hun sagde hun havde haft et par meget stille dage, næsten ingen besøg. Så hvis jeg ikke havde travlt ville hun gerne ligge lidt i ske og bare hyggekæle og snakke lidt. Her var mine 30 min jo brugt, hvilket jeg sagde til hende. Det var ligemeget, hun var ikke en minut pige til maskinsex sagde hun, og hun ville altså bare gerne hygge lidt.

Hvad gør en Gentleman så ? Vi hyggede naturligvis endnu en 20 minutter, lå i ske, snakkede om løst og fast og nussede og kælede og kyssede lidt. Til sidst blev vi afbrudt af telefonen. Jeg smuttede i tøjet, kyssede farvel og lovede at komme igen. Bestemt ikke et tomt løfte :) 

Caroline er en helt naturlig pige, slet ikke en perfekt plastik model. Men hun er bare supersød og rigtig dejlig at hoppe i seng med :) Jeg er ikke blevet kysset og suttet så godt og grundigt meget længe. Hun er ok til engelsk, så man kan også snakke lidt undervejs 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bandit , jeg havde regnet med at tage hendes mødom, når jeg kom hjem på mandag, fra ferie.

hun ser rigtig indbydende ud , lige til at nyde. Mum 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse T.Hansen. jeg har også besøgt Caroline idag og havde nogenlunde samme gode oplevelse. En dejlig pige der bestemt er pengene værd. Jeg kan anbefale hende til alle der vil have det sjovt.

Ha en god aften drenge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har I ikke andet at lave end at nyde de dejlige piger,  bare fordi jeg ikke er på Fyn...

håber at ca... Stadig er der når jeg kommer tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 9 timer siden:

Har I ikke andet at lave end at nyde de dejlige piger,  bare fordi jeg ikke er på Fyn...

håber at ca... Stadig er der når jeg kommer tilbage

Vi har helt sikkert ikke slidt dem op, der er rigeligt til dig også :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ud fra T.Hansens varmeste anbefalinger, så blev jeg lokket til et søndags-besøg hos Caroline. Mit første besøg hos en GB meget længe!

Har ikke så meget at tilføje til den beskrivelse, der allerede er.....hun er en fantastisk skøn og dejlig pige, berøringsvenlig, serviceminded og samtidig god til engelsk.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...