Glory 10 Skrevet 9. April, 2016 Er der nogle piger der tilbyder det i Aarhus nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 12. April, 2016 Glory skrev, den 9/4/2016 at 16:37: Er der nogle piger der tilbyder det i Aarhus nu? Med på en lytter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 12. April, 2016 Der er kommet ny ejer hos Wat poo i screebellsesgade. Hun er gammel kending fra siam i Jyllandsgade. Hun hedder nancy og hun kom engang til at spise mine børn. Tag en snak med hende tror godt hun vil. venligst 8000 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2016 8000 skrev, for 42 minutter siden: Der er kommet ny ejer hos Wat poo i screebellsesgade. Hun er gammel kending fra siam i Jyllandsgade. Hun hedder nancy og hun kom engang til at spise mine børn. Tag en snak med hende tror godt hun vil. venligst 8000 Skal til Århus i næste uge, så det vil jeg prøve. Men er det Wat po i Trepkasgade, eller Sai rung i Læsøgade/Schrepppellsdggggg osv du mener ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glory 10 Skrevet 12. April, 2016 johanneseb skrev, for 58 minutter siden: Skal til Århus i næste uge, så det vil jeg prøve. Men er det Wat po i Trepkasgade, eller Sai rung i Læsøgade/Schrepppellsdggggg osv du mener ? schleppegrellsgade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2016 Glory skrev, for 15 minutter siden: schleppegrellsgade Jamen så er detikke Wat PO - skal vi ikke lige høre 8000 hvad han mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 12. April, 2016 Sorry trepkassegade i toppen venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 943 Skrevet 14. April, 2016 Nancy fra Siam på Jyllands Allé er en lidt ældre kvinde. I mine øjne meget smuk og har flotte store bryster.Hendes fransk er i topklasse. Jeg nyder især den meget våde stil, hvor det lyder som om hun er ved at spise en twister på en meget varm sommerdag. Og - forudsat at det er den Nancy vi taler om - så pakker hun den ikke ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 37 Skrevet 16. April, 2016 Hvor kan man træffe Nancy nu? Wat po eller Siam? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 16. April, 2016 mikky skrev, for 43 minutter siden: Hvor kan man træffe Nancy nu? Wat po eller Siam? Wat po venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg