Hop til indhold

Recommended Posts

Der er kommet ny ejer hos Wat poo i screebellsesgade. Hun er gammel kending fra siam i Jyllandsgade. Hun hedder nancy og hun kom engang til at spise mine børn. Tag en snak med hende tror godt hun vil.

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
8000 skrev, for 42 minutter siden:

Der er kommet ny ejer hos Wat poo i screebellsesgade. Hun er gammel kending fra siam i Jyllandsgade. Hun hedder nancy og hun kom engang til at spise mine børn. Tag en snak med hende tror godt hun vil.

venligst 8000

Skal til Århus i næste uge, så det vil jeg prøve. Men er det Wat po i Trepkasgade, eller Sai rung i Læsøgade/Schrepppellsdggggg osv du mener ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
johanneseb skrev, for 58 minutter siden:

Skal til Århus i næste uge, så det vil jeg prøve. Men er det Wat po i Trepkasgade, eller Sai rung i Læsøgade/Schrepppellsdggggg osv du mener ?

schleppegrellsgade

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Glory skrev, for 15 minutter siden:

schleppegrellsgade

Jamen så er detikke Wat PO - skal vi ikke lige høre 8000 hvad han mener ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nancy fra Siam på Jyllands Allé er en lidt ældre kvinde. I mine øjne meget smuk og har flotte store bryster.Hendes fransk er i topklasse. Jeg nyder især den meget våde stil, hvor det lyder som om hun er ved at spise en twister på en meget varm sommerdag. Og - forudsat at det er den Nancy vi taler om - så pakker hun den ikke ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mikky skrev, for 43 minutter siden:

Hvor kan man træffe Nancy nu? Wat po eller Siam?

Wat po

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...