Hop til indhold

Aalborg thai massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal en tur til Aalborg på mandag, og skal finde noget at lave et par timer. Tænkte en fuld pakke hos en slank, ung og smuk thaipige ville gøre mig glad. Men hvor finder jeg sådan en i Aalborg? Gentager lige.... Slank, ung og smuk i Aalborg med fuld pakke.  Mvh Gabel 

Skrevet
Gabel skrev, for 43 minutter siden:

Jeg skal en tur til Aalborg på mandag, og skal finde noget at lave et par timer. Tænkte en fuld pakke hos en slank, ung og smuk thaipige ville gøre mig glad. Men hvor finder jeg sådan en i Aalborg? Gentager lige.... Slank, ung og smuk i Aalborg med fuld pakke.  Mvh Gabel 

Det er lidt trist i Aalborg - der er mest halv- og hel- gamle thai'er. Priserne er høje og servicen middelmådig. Jeg vil egentlig anbefale dig at besøge Aalborg sports thaimassage. Hun er også halvgammel, ikke nogen skønhedsabenbaring, småskør. men hun giver en god massage og en super håndtrold, pris 500,-
Hvis det skal være ung og fuld pakke, vil jeg anbefale dig at kigge her, det er - så vidt jeg lige ved - den eneste mulighed i Aalborg; https://annoncelight.dk/showad/199238

Hvis du er i bil og har mulighed/tid, ville jeg snuppe thaimassagen i gågaden i Hobro (Adelgade).

Mvh BennyBom

Skrevet
  • Author

Kanon eller tak for hurtigt svar Bennybum. 

Kunne være fedt med en tur til Hobro, men kan du kører? Det er netop derfor og desværre det med bilen der er galt. Den skal et par timer på liften i Aalborg, så derfor var jeg nysgerrig omkring Aalborg. Så ingen bil, og helvedes dyrt for taxa frem og tilbage til Hobro/Aalborg.

Men de sidste du nævner ser da ikke værst ud, men hvor ligger stedet i Aalborg? Og hvor sikker er du på de tilbyder fuld pakke. Skal nødigt spørge om det hvis de ikke gør. Deres billeder ser jo professionel ud, og ligner de KUN giver alm massage. Men hvis du er sikker på fuld pakke, så giver jeg en anmeldelse på mandag. 

Så Bennybum, spørgsmålet lyder. Adresse og sikker på fuld pakke? 

På forhånd tak. 

Gabel 

Skrevet

Jeg har besøgt Smuk Thai Pige en enkelt gang . Jeg har ikke meget erfaring med thaimassage , så jeg tænkte at jeg lige ville prøve en halv time til 200 kr .

Jeg tog alt tøjet af med det samme , også lidt for at se om hun selv ville tilbyde mere end massage . Hun spurgte med det samme om jeg også ville ha' et handjob ..

Jeg spurgte til prisen og det var  500 for 30 min. med handjob .. Jeg havde kun 400 kr på mig - det var ok med hende , så ville hun bare gøre massagen lidt kortere .

Det blev aftalen og hun begyndte at massere ryg , skuldre og ben i 10 - 15 min. , hvorefter hun bad mig om at vende mig om og så fik jeg et udmærket handjob ..

Bagefter spurgte jeg om der var mulighed for at købe sex også - det var ikke noget problem , dog var det ikke altid noget , de reklamerede med i telefonen .. Prisen var 1000 kr - jeg går ud fra , at det er for 30 min .. Det er hende på billederne i annoncen og hun virker rigtig sød ..

Jeg har ikke været der siden , men hvis du besøger hende og laver en god anmeldelse , vil jeg da stærkt overveje det igen (-:

Hun bor i øvrigt i centum af Aalborg , i en lille sidegade til Boulevarden .. 

Redigeret af Vendelboen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.