Hop til indhold
Hobbes

Silkeborgvej 120 kld

Recommended Posts

Ja, jeg var forbi forleden. Da der ikke rigtig bliver anmeldt nogle piger/steder herinde på det sidste måtte jeg lede i blinde.

 

Jeg blev mødt af en trunte på ca 45 år. Ikke lige det jeg håbede på. Men hva', massage kunne jeg jo godt bruge. Hun var meget ivrig for at lave en aftale om noget af det sjove. Men jeg ville lige se tiden an. Hun var jo ikke nogen skønhed.

Hun begyndte at massere med masser af olie. Men faktisk dejligt hårdt, dog noget hurtigt/overfladisk.

Jeg var sgu egentligt kommet for det frække, så vi blev enige om B2B og fransk. B2B var hurtigt overstået og så på med gummi. Hun fik travlt med at sutte lidt, hvorefter hun flåede gummiet af og så blev det BJ til en håndtrold. Til sidst kom jeg mellem hendes store bløde patter. Jeg fik et bad og ud i regnen igen med mig.

 

Jeg kommer ikke igen i den kommende tid, da det hele virkede som om damen bare skulle skynde sig at få det overstået hurtigst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...