Hop til indhold

Recommended Posts

jp skrev, 1 time siden:

Jeg er en af de få herinde som ikke bære flaget. Syntes ikke det var så stort! Godt Bj. God sex. God Behandling

Men min oplevelse røg udelukkende på billeder der vat fake !! ventede i bilen på en super slim steg og efter lang tid kom jeg op !!

Å Å hvilke skuffelse så hendes foto på mit indre øje og nu stod der en smuk milf ! å det var ikke det jeg kom for !

Havde ventet for længe i bil så liderlighed med tid ! slog jeg til ! (der er jeg ikke stolt af)

Det er ikke i orden at lokke div. lidderlige mænd hen til en adresse og bruger timer for en fuser !!

Nu er der ingen der ser på Ingas billeder mere nu ved vi hvordan hun ser ud !! ok for det !! ?? hvad med nye bruger !! ??

Som tror di kommer til en smuk ung steg !!!

Som leverer i verdensklasse men er 20 år ældre AAA jeg havde en god oplevelse  !!!

Men vender aldrig tilbage !!

Fup og fis JP

Hvis du kigger det mindste herinde, kan du umuligt være i tvivl om at hun bruger fake billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat
AlfaN skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du kigger det mindste herinde, kan du umuligt være i tvivl om at hun bruger fake billeder. 

Nej mødte Inga  inden der blev skrevet om stegen , er ikke i tvivl om kvaliteten JP

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 1 time siden:

Men min oplevelse røg udelukkende på billeder der vat fake !! ventede i bilen på en super slim steg og efter lang tid kom jeg op !!

Å Å hvilke skuffelse så hendes foto på mit indre øje og nu stod der en smuk milf ! å det var ikke det jeg kom for !

Jeg vidste fra anmeldelser, hvad jeg gik ind til, så derfor blev jeg ikke skuffet. Men ellers er det rigtigt, man bør jo ikke støtte annoncører med falske billeder. Det er vist hendes alfons, der insisterer. Med de priser hun har, kunne hun sagtens holde en fin omsætning med rigtige billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...