Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
The Deep skrev, for 25 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/203040

Hummm, er de nu i Aalborg?

 

 

 

 

Ved søgning på Jenny, kommer omkring 24 sider frem her på siden. Hvem er Jenny og hvem er "de"? 

Du skriver det som om, at alle burde vide hvem Jenny er. Bryder mig ikke om, at jeg er gået glip af noget meget vigtigt så, for jeg har aldrig hørt og set hende før, hvis altså Jenny er Anna:-)

Måske du vil supplere din efterlysning lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Ved søgning på Jenny, kommer omkring 24 sider frem her på siden. Hvem er Jenny og hvem er "de"? 

Du skriver det som om, at alle burde vide hvem Jenny er. Bryder mig ikke om, at jeg er gået glip af noget meget vigtigt så, for jeg har aldrig hørt og set hende før, hvis altså Jenny er Anna:-)

Måske du vil supplere din efterlysning lidt. 

Jenny er den dejlige dame der på en eller anden måde stod for driften af det helt fantastiske penthouse bordel i KBH's Sydhavn som blev kendt som "De Polske Piger". Stedet er desværre lukket, men en del af pigerne er dukket op igen. Aner dog ikke om de er forbundet til Jenny/Anna mere...

Flere af billederne på The Deep's link er i hvertfald kendt fra hendes annoncer i De Polske Piger "storhedstid"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kortehansen skrev, for 3 minutter siden:

Jenny er den dejlige dame der på en eller anden måde stod for driften af det helt fantastiske penthouse bordel i KBH's Sydhavn som blev kendt som "De Polske Piger". Stedet er desværre lukket, men en del af pigerne er dukket op igen. Aner dog ikke om de er forbundet til Jenny/Anna mere...

Flere af billederne på The Deep's link er i hvertfald kendt fra hendes annoncer i De Polske Piger "storhedstid"

Okay - tak for forklaringen:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...