Hop til indhold

Jenny er nu Anna

Featured Replies

Skrevet
The Deep skrev, for 25 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/203040

Hummm, er de nu i Aalborg?

Ved søgning på Jenny, kommer omkring 24 sider frem her på siden. Hvem er Jenny og hvem er "de"? 

Du skriver det som om, at alle burde vide hvem Jenny er. Bryder mig ikke om, at jeg er gået glip af noget meget vigtigt så, for jeg har aldrig hørt og set hende før, hvis altså Jenny er Anna:-)

Måske du vil supplere din efterlysning lidt. 

Skrevet
Thomas Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Ved søgning på Jenny, kommer omkring 24 sider frem her på siden. Hvem er Jenny og hvem er "de"? 

Du skriver det som om, at alle burde vide hvem Jenny er. Bryder mig ikke om, at jeg er gået glip af noget meget vigtigt så, for jeg har aldrig hørt og set hende før, hvis altså Jenny er Anna:-)

Måske du vil supplere din efterlysning lidt. 

Jenny er den dejlige dame der på en eller anden måde stod for driften af det helt fantastiske penthouse bordel i KBH's Sydhavn som blev kendt som "De Polske Piger". Stedet er desværre lukket, men en del af pigerne er dukket op igen. Aner dog ikke om de er forbundet til Jenny/Anna mere...

Flere af billederne på The Deep's link er i hvertfald kendt fra hendes annoncer i De Polske Piger "storhedstid"

Skrevet
kortehansen skrev, for 3 minutter siden:

Jenny er den dejlige dame der på en eller anden måde stod for driften af det helt fantastiske penthouse bordel i KBH's Sydhavn som blev kendt som "De Polske Piger". Stedet er desværre lukket, men en del af pigerne er dukket op igen. Aner dog ikke om de er forbundet til Jenny/Anna mere...

Flere af billederne på The Deep's link er i hvertfald kendt fra hendes annoncer i De Polske Piger "storhedstid"

Okay - tak for forklaringen:-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.