phammeren 39 Skrevet 8. April, 2016 Kelly har været hos DaisyClub et par gange før. Hun er en af de glædespiger jeg sætter mest pris på, så jeg måtte absolut se hende igen da jeg så hun var tilbage. Et gensyn med Kelly skuffer ikke. Hun kan endda huske hvem man er, og nogle af de ting man har snakket om tidligere. Kelly giver sig som sædvanligt fuldt og helt, og får en til at ønske at madammen derhjemme gjorde sig bare halvt så umage, så man ikke skulle rende i byen efter sex. Kelly giver ikke anal, men ellers må man røre og pille og slikke alle steder, og hun nyder det og giver tilbage af samme skuffe. Jeg har en joke kørende med hende med at prøve kamma sutra positioner, en ting hun er helt med på. På nær Hong som desværre kun var hos DaisyClub en enkelt gang er Kelly helt klart den bedste glædespige jeg har været sammen med. Hun kan varmt anbefales. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow 26 Skrevet 9. April, 2016 Jeg har også tidligere haft nogle top oplevelser med Kelly, fik du at vide hvor længe hun regner med at blive i denne omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 17. April, 2016 phammeren skrev, den 4/8/2016 at 18:27: Kelly har været hos DaisyClub et par gange før. Hun er en af de glædespiger jeg sætter mest pris på, så jeg måtte absolut se hende igen da jeg så hun var tilbage. Et gensyn med Kelly skuffer ikke. Hun kan endda huske hvem man er, og nogle af de ting man har snakket om tidligere. Kelly giver sig som sædvanligt fuldt og helt, og får en til at ønske at madammen derhjemme gjorde sig bare halvt så umage, så man ikke skulle rende i byen efter sex. Kelly giver ikke anal, men ellers må man røre og pille og slikke alle steder, og hun nyder det og giver tilbage af samme skuffe. Jeg har en joke kørende med hende med at prøve kamma sutra positioner, en ting hun er helt med på. På nær Hong som desværre kun var hos DaisyClub en enkelt gang er Kelly helt klart den bedste glædespige jeg har været sammen med. Hun kan varmt anbefales. Tak for anmeldelsen. Var der også kys og kram hos Kelly? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 19. April, 2016 phammeren skrev, den 4/8/2016 at 18:27: På nær Hong som desværre kun var hos DaisyClub en enkelt gang er Kelly helt klart den bedste glædespige jeg har været sammen med. Bare til sammenligning: Hvilke GP som ikke er fra DaisyClub har du overhovedet besøgt? Kan ikke se noget i oversigten over dine indlæg, nemlig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg