Hop til indhold

LIZA sexy girl

Featured Replies

Skrevet

Besøgte LIZA her forleden..

Det er hende på billederne, helt sikkert .. 

Hun arbejder i en gammel Thai-butik i vanløse, og der er (efter hvad Liza oplyste) 5 piger på stedet.

Det er nogle ganske små rum, med senge der er 90x200 - dvs. der er ikke plads til meget på den ene madras.

Liza er som sådan lækker nok, fra Ungarn, men meget "proff" og lidt kølig at besøge.
Hun Suttede en nogenlunde øko- gren, men ikke noget specielt, eller noget man ikke har glemt efter kort tid...

Hun smurte GODT med glidecreme, på pikken (efter der var monteret gummi) og gled ned, imens hun "klagede" lidt .. Tror hun har haft rigeligt at lave, og derfor var lidt øm, og da jeg holdt hende i hofterne, imens hun red mig, for at sætte lidt tempo på, og hugge helt i bund, begyndte hun at "klage" sig igen, så tror hun har fået for meget "arbejde" de sidste par dage ;-)

Hun forsøgte at lave tricket, hvor hun holder hånden, imellem pikken, og hendes fisse, for at undgå at man kommer for dybt i hende, igen, nok pga. "arbejds"- skade, efter hun nok er blevet kneppet godt igennem de første par dage her i DK.. 

Det er ikke første gang hun er her, hun er lækker petit ung-pige, men allerede "alt for brugt", til at man kan få et godt knald ud af det, ærgerligt... 

Jeg tror det bliver en af dem, "Been There- Done That", selvom hun er en lille lækker ungpige, med dejlige øko bryster.. 

Skrevet

... har også tidligere fået en del "kritik" her på siderne. Men lækker ser hun ud...
Tak for deleren.

Dressmann

Skrevet

hun er den ringeste oplevelse jeg til dags dato har oplevet ... Vil på ingen måde anbefale nogen at besøge hende ... Rigtigt mange har givet hende dårlig omtale, har dog set en der syns hun var det mest fantastiske og jeg var en usympatisk klam nar for at give hende den ærlige kritik, hun fortjente ... Tror ikke han havde været så mange steder :-D

Skrevet

Flere har talt om at man ikke måtte tage hende på brysterne - hvad var din oplevelse?

Jeg er klar over at hun har fået meget kritik, men damn...  

Skrevet
MidnightCowboy skrev, for 49 minutter siden:

Flere har talt om at man ikke måtte tage hende på brysterne - hvad var din oplevelse?

Jeg er klar over at hun har fået meget kritik, men damn...  

Jeg måtte nu gerne røre hendes bryster osv. - men det var som jeg skrev, ikke nogen outstanding oplevelse, alt-i-alt haha

Skrevet

Hej

jeg har prøvet hende en gang, hun kan ikke tåle man gør ret meget jeg købte en time, men hun kan ikke tåle at få den i bund, hun klager over alt, hun sutter ikke særlig godt. 

Nok en af de dårligste knald jeg har fået af en så ung pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.