Hop til indhold
Guest Morisot

Nogle der har lidt info om Minas planer?

Recommended Posts

Guest Morisot

Er der nogle der ved, om Mina har planer om at komme tilbage til København i den nærmeste fremtid. Hun er virkelig savnet. Der plejer at være et par medlemmer, som er godt informeret om Mina. Sidst jeg var sammen med hende i december sidste år, talte hun om måske at vende tilbage til april.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morisot

:-(, men tak for info Jayjakes.

Ingen tvivl om at turene til København var begyndt at tage hårdt på hende. Det fornemmede man, når man kom lidt tættere ind på livet af hende. Og det tror da pokker. Tre måneder i træk væk fra sine private omgivelser med en til tider vanvittig arbejdsbelastning. 

Beundrer hende virkelig for, at hun alligevel altid var i stand til at levere varen . Hun var super-professionel, hvilket i bund og grund bunder i at Mina var et sødt menneske, for hvem det betød meget at tilfredsstille.  Hun bliver svær at erstatte.

Håber virkelig det bedste for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun en fanatisk pige som jeg holder af... heldigvis har jeg lært hende at kende privat. Har været nede og besøge en del gange i hendes hjemland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...