Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogle som har fået b2b eller hi der jeg synes at jeg har fået det før med hende .men det var et Andet sted i byen kan ikke huske hvor er der nogle som har fået det det ny sted hilsen gm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også bare vide om der er nogle som har fået noget af det efter hun er flyttet til det nye sted for så vil jeg bestille tid massage kan jeg få alle steder i byen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ae giver rigtig god massage uden andet. Hun har en medhjælper er kan hjælpe jer med andet, der kommer vist en ny pige i næste uge, hun skulle være mere alsidig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå det var ellers en godt med hende vil gerne vis det var muligt hvorfor er hun stoppet med at give ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må være en god grund til at hun er stoppet med at give ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
afløbsrenseren skrev, for 18 timer siden:

 

 

Så syntes hun nok ikke vi skal vide det ;-) .

 

VH 

:-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom forbi stedet i november hvor de havde et åbningstilbud.

Gik ind og blev vist ned i kælderen af den yndige ejer fra billedet på døren.

Klædte mig af men beholdte mine boksershort på, og fik en lækker halv times massage og klædte mig på og tak for nu.

Næste gang var der en lidt ældre små buttet frue der tog sig af mig, denne gang nøgen, fik en lækker massage hvor hun tilfældigvis ramte mine kugler (med maven ned) og da jeg blev vendt om og hun så min begejstring tilbød hun et hj som jeg tog imod

Næste gang var det ejeren igen med forudbestilt hj igen en lækker oplevelse, finger i anus og det hele;)

4. gang blev det en gammel dame der tog sig af det inden aftale inden og man kunne hører på hende at hun ikke gad mere end massagen.

her sidste gang var det en ny pige, super fræk krop og med på hj inden jeg lagde mig, hun gav en fantastisk massage, med frække tilnærmelser hele vejen igennem, og med mulighed for at rage på hende hvor hun rev brysterne frem for at jeg rigtig kunne lege med hende.

Næste gang jeg tager afsted får jeg undersøgt om de ikke tilbyder b2b,bj og fuld pakke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende og god læsning. Besøgte Ae for lang tid siden i Brylle og fik en rigtig god behandling. :-D 
Hvad kostede dine gode  behandlinger ?, og hvordan ser den nye pige ud. ? Er hun der stadig, Hvornår besøgte du dem ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jobs85 skrev, den 7. juli 2016 at 00:11:

Jeg kom forbi stedet i november hvor de havde et åbningstilbud.

Gik ind og blev vist ned i kælderen af den yndige ejer fra billedet på døren.

Klædte mig af men beholdte mine boksershort på, og fik en lækker halv times massage og klædte mig på og tak for nu.

Næste gang var der en lidt ældre små buttet frue der tog sig af mig, denne gang nøgen, fik en lækker massage hvor hun tilfældigvis ramte mine kugler (med maven ned) og da jeg blev vendt om og hun så min begejstring tilbød hun et hj som jeg tog imod

Næste gang var det ejeren igen med forudbestilt hj igen en lækker oplevelse, finger i anus og det hele;)

4. gang blev det en gammel dame der tog sig af det inden aftale inden og man kunne hører på hende at hun ikke gad mere end massagen.

her sidste gang var det en ny pige, super fræk krop og med på hj inden jeg lagde mig, hun gav en fantastisk massage, med frække tilnærmelser hele vejen igennem, og med mulighed for at rage på hende hvor hun rev brysterne frem for at jeg rigtig kunne lege med hende.

Næste gang jeg tager afsted får jeg undersøgt om de ikke tilbyder b2b,bj og fuld pakke

Ejeren, eller Bee som hun hedder giver KUN alm massage uden noget ekstra, så du må ha troet en anden er ejer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi forleden dag, jeg fik en halv times massage, det blev udført af en meget søde kvinde som kom mig i møde i forretningen. massagen foregik i kælderen.

Jeg fik nogle tilfældige berøringer af de ædlere dele da jeg lå på maven og blev masseret, det var udmærket, men lidt distraherende at hun svarede telefonen mens jeg fik massage. Da jeg blev vendt om, spurgte hun grinenede og lidt genert om jeg skulle have massage der, og hun pegede på dilleren, og da var det ikke det øverste hoved jeg tænkte med, så jeg sagde ja tak, det kostede så kr. 600,00 incl massage, så ringede hun til en hjælper, som nu kom og overtog, det er lidt kejtet at skifte massør midt i det hele, hun gik så i gang med resten af seancen, nu spurgte hun om hun skulle være nøgen, og så tog det nederste hoved over igen, for så kostede det kr. 700 nu, men jeg må sige hun var meget velskabt, og jeg tror godt man kunne have fået endnu mere end en håndtrold til kr. 700, jeg spurgte ikke hvad det kostede, det tør jeg slet ikke tænke på, med den pris jeg havde givet for en håndtrold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Citroen mand skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi forleden dag, jeg fik en halv times massage, det blev udført af en meget søde kvinde som kom mig i møde i forretningen. massagen foregik i kælderen.

Jeg fik nogle tilfældige berøringer af de ædlere dele da jeg lå på maven og blev masseret, det var udmærket, men lidt distraherende at hun svarede telefonen mens jeg fik massage. Da jeg blev vendt om, spurgte hun grinenede og lidt genert om jeg skulle have massage der, og hun pegede på dilleren, og da var det ikke det øverste hoved jeg tænkte med, så jeg sagde ja tak, det kostede så kr. 600,00 incl massage, så ringede hun til en hjælper, som nu kom og overtog, det er lidt kejtet at skifte massør midt i det hele, hun gik så i gang med resten af seancen, nu spurgte hun om hun skulle være nøgen, og så tog det nederste hoved over igen, for så kostede det kr. 700 nu, men jeg må sige hun var meget velskabt, og jeg tror godt man kunne have fået endnu mere end en håndtrold til kr. 700, jeg spurgte ikke hvad det kostede, det tør jeg slet ikke tænke på, med den pris jeg havde givet for en håndtrold.

Kan man regne med at prisen for massage er 200 kr. for en halv time og 300 kr for en time?

Redigeret af tzatiki
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Nakhon Sawan igen, og fik rigtig god massage af Jenny, og derefter et dejligt HJ. Vil klart anbefale stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, den 24/11/2016 at 16:29:

Var forbi Nakhon Sawan igen, og fik rigtig god massage af Jenny, og derefter et dejligt HJ. Vil klart anbefale stedet

Jenny er fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, den 1/11/2016 at 10:48:

Jeg var forbi forleden dag, jeg fik en halv times massage, det blev udført af en meget søde kvinde som kom mig i møde i forretningen. massagen foregik i kælderen.

Jeg fik nogle tilfældige berøringer af de ædlere dele da jeg lå på maven og blev masseret, det var udmærket, men lidt distraherende at hun svarede telefonen mens jeg fik massage. Da jeg blev vendt om, spurgte hun grinenede og lidt genert om jeg skulle have massage der, og hun pegede på dilleren, og da var det ikke det øverste hoved jeg tænkte med, så jeg sagde ja tak, det kostede så kr. 600,00 incl massage, så ringede hun til en hjælper, som nu kom og overtog, det er lidt kejtet at skifte massør midt i det hele, hun gik så i gang med resten af seancen, nu spurgte hun om hun skulle være nøgen, og så tog det nederste hoved over igen, for så kostede det kr. 700 nu, men jeg må sige hun var meget velskabt, og jeg tror godt man kunne have fået endnu mere end en håndtrold til kr. 700, jeg spurgte ikke hvad det kostede, det tør jeg slet ikke tænke på, med den pris jeg havde givet for en håndtrold.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...