Hop til indhold

sugarbaabe....????

Featured Replies

Skrevet

Hej Sugardaddys

Er der nogen der kender hende her...  sugarbaabe ?????

Har en god dialog igang med hende, men bliver efterhånden lidt tvivlsom... Der bliver kun skrevet retur med 2 linjer, 

og det vækker efterhånden min mistanke.....

Skrevet

Hvorfor gør korte svar dig tvivlsom?

Skrevet
  • Author

Bliver bare lidt i tvivl om hvorvidt det bare er ren forretning, eller om der måske ikke ligger lidt af gensidig

lyst med.... Jeg er godt klar over at ''daddy''-delen er den mere lyst betonet del af forholdet, men konceptet

bygger vel trods alt på en vis del af gensidig lyst. Når så der ikke er nogen spørgsmål eller ønsker bliver jeg lidt

tvivlende..... Men er RET ny i det her, så måske er det bare spøgelser......? 

Skrevet

Nu er der forskellige kategorier af piger derinde, og forskellige typer af mænd, så det handler også om et match. Nogen foretrækker det hurtige korte møde, andre at der er kemi og gerne længere brevudveksling, og nogle er midt imellem. Jeg er nok også mest til, at skrive længere med en pige, have god skrivekemi, mærke interessen for ens person udover bare sex og penge, så jeg ville også blive mistænkelig og mindre interesseret, hvis en pige svarede kort og uden indlevelse.

Skrevet

Når hun skriver kort er det fordi hun bladrer beskeder igennem. 

Giv hende et konkret tilbud

Det kan også Være at hun har booket aftale med en anden og bare holder dialogen med dig igang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.