Hop til indhold
FlowerPower

sugarbaabe....????

Recommended Posts

Hej Sugardaddys

Er der nogen der kender hende her...  sugarbaabe ?????

Har en god dialog igang med hende, men bliver efterhånden lidt tvivlsom... Der bliver kun skrevet retur med 2 linjer, 

og det vækker efterhånden min mistanke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver bare lidt i tvivl om hvorvidt det bare er ren forretning, eller om der måske ikke ligger lidt af gensidig

lyst med.... Jeg er godt klar over at ''daddy''-delen er den mere lyst betonet del af forholdet, men konceptet

bygger vel trods alt på en vis del af gensidig lyst. Når så der ikke er nogen spørgsmål eller ønsker bliver jeg lidt

tvivlende..... Men er RET ny i det her, så måske er det bare spøgelser......? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er der forskellige kategorier af piger derinde, og forskellige typer af mænd, så det handler også om et match. Nogen foretrækker det hurtige korte møde, andre at der er kemi og gerne længere brevudveksling, og nogle er midt imellem. Jeg er nok også mest til, at skrive længere med en pige, have god skrivekemi, mærke interessen for ens person udover bare sex og penge, så jeg ville også blive mistænkelig og mindre interesseret, hvis en pige svarede kort og uden indlevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...