Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har været forbi Nan i Hedensted. Da der ikke er ret meget at finde om stedet herinde, så tænkte jeg at jeg ville skrive en smule.

Hun er en meget sød og afslappet kvinde som jeg vil skyde til at være sidst i trediverne eller deromkring. Hun taler et ret godt dansk. Fik besked på at tage tøjet af, pånær underbukserne. Så jeg tror ikke der er mulighed for noget ekstra her. Jeg fik en over middel massage, med særlig fokus på det øverste af ryggen og nakke/skuldre.

Jeg var lidt på udkig efter ekstra, så gik derfra lettere skuffet. Kommer man udelukkende for massagen, så tror jeg ikke man bliver skuffet.

Stedet har ikke nogen hjemmeside, men kontaktoplysninger findes på thailisten vest.

• 1 month later...
Skrevet

Hej Ray

Prøv næste gang du besøger hende at tage det hele af og sig at er for varmt / ikke nødvendigt med håndklædet så kan du være heldig at der "falder" lidt mere af.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.