Hop til indhold
Guest TheBangBangMan

Jenny Exotic Girl in Valby

Recommended Posts

Besøgte hende sidst hun var i byen og kan bekræfte at billederne er ægte :-)

Det er dog også det eneste positive jeg kan sige om mit besøg :-(

Hun virkede kold og som om hun helst ville have det overstået hurtigst muligt, så den halve time jeg havde betalt for blev til 15-20 min som føltes spildt. Ved godt det ofte er et spørgsmål om kemi, men opføre mig altid venlig og respektfuldt over for de GP'er jeg besøger. Hun kan selvfølgelig have haft en dårlig dag, men så burde hun jo lade være med at lave en aftale da jeg skrev en time før.

Den smilende og frække pige på billederne var afløst af en pige som udstrålede at hun ikke gad - men hendes krop er præcis ligeså lækker som på billederne.

Redigeret af Agerskov

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcist som Victoria på samme adresse for en uge siden! Totalt dårlig på alle måder.

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheBangBangMan

Nu kan jeg ikke se victoria nogen steder, men det virker til at fuglen er skudt ned.

Ærgeligt når man tænker på hvor fed en oplevelse der kan vente en på baggrund af billederne - men IRL bliver det bare til en halv kedelig omgang. :(

Tror også bare jeg kigger videre så. Tak for info Guys.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos Jenny 4 gange bliver mødt af en rigtig dejlig kvinde der er så sød ved mig det er i rigtige omgivelser renligt og nyder det i fulde drag kan kun anbefale hende jeg skal i hvertifald forbi igen hun er så skøn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Djumber skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været hos Jenny 4 gange bliver mødt af en rigtig dejlig kvinde der er så sød ved mig det er i rigtige omgivelser renligt og nyder det i fulde drag kan kun anbefale hende jeg skal i hvertifald forbi igen hun er så skøn 

I det mindste kigger hendes pimp da med, så er der håb for forbedringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Jenny to gange og kan fuldt ud bekræfte Djumbers positive oplevelse. Det er 100% den rigtige pige fra fotos. Sød ung tøs fra Ungarn, som absolut ikke er bange for at tage fat. Sutter og ridder godt. Har begge gange taget 15 min til 300kr og virkelig kneppet igennem. Hun kigger ikke på klokken og deltager selv i akten. Taler godt engelsk. Stort plus at ALT sex er med gummi. Har også besøgt Rebecca på samme adresse, også ok: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...