Hop til indhold
Smed

En lille tur til Tyskland ?

Recommended Posts

Smed skrev, 1 time siden:

Skal lige høre om der er nogen der vil med på en lille tur til Tyskland. Jeg køre fra det midtjyske. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er "desværre" I Thailand hos min SugarBabe der, stort set hele Maj 

Kunne ellers have været hyggeligt, og måske kunne man lære lidt af at være på tur men nogle af jer andre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

okay kender slet ikke noget til alle de steder i Tyskland.. men ville være frisk på en tur som sagt.. men hvad kommer sådan en tur til at koste hvis det er ca .. er desværre ikke nogen rig mand ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet arrangere også sådan nogle ture til Tyskland. Han har en planlagt her d. 20 april til d. 24. I kan læse mere om det her:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse skrev, for 5 timer siden:

okay kender slet ikke noget til alle de steder i Tyskland.. men ville være frisk på en tur som sagt.. men hvad kommer sådan en tur til at koste hvis det er ca .. er desværre ikke nogen rig mand ;)

Det kommer an på for sex behov, entréen er ca 60€ og pr 30min med pigerne koster 50-60€ . Det findes flatrates klubber hvor alt buffet sex er incl til lidt over 100€ 

Stod det til mig lyder budgettet på 2500-3000€ for en god tur, men du kan sagtens nøjes med og have det sjovt for 150-300€.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...