Hop til indhold
Gæst

Hestepiger

Recommended Posts

Gæst

Som man kan læse i min tråd om 2. Dag i Prag, så havde jeg en vild oplevelse med en ægte hestepige

Nu vil jeg høre om andre brødre har lignende erfaringer med hestepiger -  privat eller som GP

ER DET RIGTIGE er de bare vildt stramme og kan styre underlivet som de vil.... næsten så at det kan gøre ondt ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ridepiger! 

Hestepiger kan vel godt bare gå og muge ud i stalden og rense hove, det får man vel næppe et stramt understel af. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Ridepiger! 

Hestepiger kan vel godt bare gå og muge ud i stalden og rense hove, det får man vel næppe et stramt understel af. :D 

Isenesat.... det er da ellers også fysiskt aktivt.....   men nej det var nok ikke lige det jeg mente

Jeg talte faktisk om en pige som trænede springheste.....  hun var så fast at jeg næsten ikke kunne tvinge en finger op, hvis at hun spændte sammen - sååå vildt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SuStudine

Nu er det jo ikke fordi man træner underlivet af at hoppe op og ned på en hest. Jeg fik benmuskler af det, og et ØMT underliv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuStudine skrev, for 13 timer siden:

Nu er det jo ikke fordi man træner underlivet af at hoppe op og ned på en hest. Jeg fik benmuskler af det, og et ØMT underliv.

Man træner nu også bækkenbunden som er ansvarlig for at kunne spænde op i muskulaturen omkring skeden. Så alt andet lige vil eb der rider hyppigt kunne stramme mere op end en der intet træner.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SuStudine
Bebop skrev, Lige nu:

Man træner nu også bækkenbunden som er ansvarlig for at kunne spænde op i muskulaturen omkring skeden. Så alt andet lige vil eb der rider hyppigt kunne stramme mere op end en der intet træner.

 

 

Jo jo, selvfølgelig. Jeg har nu heller ikke blevet beskyldt for at være slap, overhovedet. Dog er jeg heller ikke prof, men mere hygge rider :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna

Man kan vel godt træne sine muskler uden at ride. Selvom jeg er gammel ridepige forestiller jeg mig da at det er om jeg træner musklerne eller ej, der gør en forskel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nanna Copenhagen skrev, for 17 minutter siden:

Man kan vel godt træne sine muskler uden at ride. Selvom jeg er gammel ridepige forestiller jeg mig da at det er om jeg træner musklerne eller ej, der gør en forskel :)

Ja, jeg skrev jo også bare at en ridepige er strammere end en der ikke træner. Squats i fitnesscentret er en af utallige metoder (Dog ikke i en periode efter fødsel, det kan være farligt) ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna

 

Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Ja, jeg skrev jo også bare at en ridepige er strammere end en der ikke træner. Squats i fitnesscentret er en af utallige metoder (Dog ikke i en periode efter fødsel, det kan være farligt) ...

 

Nu mente jeg nu når man træner sit underliv specifikt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som tråd-starter, så må jeg sige at jeg er godt klar over at det lige så meget er op til den enkelte, om man gør noget for sit underlig (både for mænd og kvinder) - og en "doven" hobby-ritter kan helt sikkert være mere slap end en aktivt trænenede hjemmegående husmor.... sådannne er det jo med generaliseringer

Men jeg errindrer at jeg for ca et år siden så en seriøs DR-udsendelse med en professionel rytter, som var foreskrevet til at føre ved kejsersnit, fordi at konkurrenceryttere (vist nok i spring, simpelthen have alt for stor risiko ved naturlig fødsel)

Jeg ved godt at denne udtalelse er tæt på at jeg lægger hovedet på blokken - så jeg må vist hellere google lidt efter den udsendelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nanna Copenhagen skrev, for 10 minutter siden:

 

 

Nu mente jeg nu når man træner sit underliv specifikt :P

Du mener kun den lille del af muskulaturen omkring skeden? Det kan trænes med vægte (eller knibeøvelser ), men jeg tvivler på det er mere effektivt end generel bækkenbundstræning. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Du mener kun den lille del af muskulaturen omkring skeden? Det kan trænes med vægte (eller knibeøvelser ), men jeg tvivler på det er mere effektivt end generel bækkenbundstræning. 

 

Hihihi fedest humor

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja - klitoris orgasmer ved brug af bruser eller vibrator.... dvs uden brug af mænd... er faktisk den bedste træning overhovedet...  dvs - ikke noget med at have en dildo i samtidig

Den mængde opspænding vi laver når vi skal komme på den måde er den hårdeste træning vi kan udsætte vagina for... 

En enkelt orgasme eller to hver dag i nogle uger - så kan alle inkl dem der har født - som ikke allerede kan - også holde en kuglepen med missen... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kuglepen kan de fleste vel, for den vejer næsten ingenting, så den klistrer nærmest fast. Måske indsmurt i glidecreme kan det blive en udfordring?

Prøv hellere at holde Betty Dodsons Barbell i et minut ;-)

http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00CDTNMFQ/ref=pd_aw_sim_sbs_121_1/177-4516200-6778232?ie=UTF8&dpID=31209lJnQSL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL100_SR100%2C79_&refRID=1NBBT199ACJ4QNVA2WA5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...