Hop til indhold
Captain

Ældste glædespige

Recommended Posts

Hende her, kan vist sagtens kandidere, hvis alderen hun opgiver i annoncen passer, så har hun i hvert fald fødselsdag d 29.februar:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 6 minutter siden:

70'erne er måske lige voldsomt nok men slut 50'erne start 60 muligvis

Sidste år i en tråd blev hun "skudt" til 65 år og det var sidste år så 66 år i dag - sorry min fejl :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har 2 bud.  Ovennævnte fra Gentofte kender jeg ikke men er kandidat. 

Mit bedste bud er en halvskør dame på den gade som går fra Sankt Hans torv ned mod søerne! 

Hun annoncere i eb.dk og skriver noget med boudouir og vibrerende. ....

Jeg besøgte hende for et par år siden og hun bød på portvin.  Hun var småfuld allerede. 

Vi talte sammen og hun er sjov men jeg sagde nej tak til sex og en tur i spanking rummet.  Hun er nok 70-75 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen skrev, for 17 timer siden:

Sidste år i en tråd blev hun "skudt" til 65 år og det var sidste år så 66 år i dag - sorry min fejl :-)

Det er også noget tid (5-6 år) siden - det var på roskildevej 47 (stargirls?).. Uanset alder så er hun godt nok et særpræget bekendtskab 

Redigeret af gomorra
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, den 9. april 2016 at 12:19:

Hende ved Søerne tog jeg en omgang med for ti års tid siden, faktisk helt ok!

Ja, jeg tror hun var en af mine første for 30 år siden - og den gang synes jeg hun var en ældre dame!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den ‎12‎-‎04‎-‎2016 at 01:13:

Hvad med Lise Weinke (stavning?) - har hun stemplet ud?

Morbidt :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Doktor Sugardaddy skrev, den 9 April 2016 at 10:22:

Jeg har 2 bud.  Ovennævnte fra Gentofte kender jeg ikke men er kandidat. 

Mit bedste bud er en halvskør dame på den gade som går fra Sankt Hans torv ned mod søerne! 

Hun annoncere i eb.dk og skriver noget med boudouir og vibrerende. ....

Jeg besøgte hende for et par år siden og hun bød på portvin.  Hun var småfuld allerede. 

Vi talte sammen og hun er sjov men jeg sagde nej tak til sex og en tur i spanking rummet.  Hun er nok 70-75 år

Hende delte jeg også en flaske portvin med en gang. Takkede i øvrigt nej til en gang dansk, men sagde altå jatak til portvinen, som i øvrigt var god. Efter en halv flaske gav hun mig et økohvæs, der var langt over bestået. Vådt, dybt, længe og med vakuum-slug, så jeg var totalt tømt. Vin, snak og økohvæs var i øvrigt på huset regning. Jeg sendte et grønt bud med et par gode flasker portvin nogle dage senere. Det var i midten af 90erne, og jeg skød hende dengang til plus 50

Redigeret af allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SlikkeSisse

Er helt sikker på at hvis i henvender jer til personalet på de nærliggende plejecentre, så vil de uden tøven kunne pege på en hel del dejlige ældre damer som vil glæde sig over et besøg af jer... Vil gøre stor lykke hvis det fandtes.... smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...