Hop til indhold

Recommended Posts

Guest 91tr

Var under en køretur på strandvejen blevet liderlig. Gad ikke knalde, og havde ikke tålmodighed til en gang massage. Kom i tanke om strandvejs thai bixen som har været omtalt nogle gange, og huskede at hende på billederne så fræk ud. 

Kig ind. Blev modtaget og ledt ind i massage/bollerummet af en jeg vil gætte på er mutter. Bad om et handjob. Det kun godt lade sig gøre, men dog med en anden pige. ind kom et tyk trunte.... jeg villge hellere mutter.... Spurgte om jeg mod extrabetaling kunne få mig en 4-hånds spiller (JA! den er lang nok!!!). Dårlig dansk/engelsk misforståelse af konceptet gjorde at hun troede at jeg ville tilkøbe hele pakken... Gav up, fik min spiller. Det gik fint ud igen... U-sving, hjemad. Pølsen hos Benny, blev spist med et smil!

Over and out!

Redigeret af 91tr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Synd for dig, at Daw ikke havde tid til en håndtrold. Hun spiller max.

Jeg var forbi til en gang massage for nylig. Og en håndtrold. Hun var ekstrem nærværende og nærmest i dialog med min liderlighed, så hun kørte den lige til grænse, hvorefter hun lod mig slappe af, inden hun tog mig mod toppen igen. Sådan gjorde hun fem-seks gange inden, jeg fik lov at skyde kanonen af til en fanfare af en orgasme. Incredible good.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...