Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har en svaghed for to piger sammen. DaisyClub har fået en ny pige der hedder Cici som de siger har en krop som en gudinde. Det syntes jeg måtte tjekkes efter.

Jeg bestilte en time med to piger, Maria og Cici. De to piger er meget forskellige.

Maria går til den, hun holder sig ikke tilbage.

Cici er mere genert og ikke så fremfarende, men hold da kæft en krop og et ansigt hun har. Hendes feminine ynde er helt i særklasse.

Jeg bollede de to piger medens de kælede med mig og hinanden. Jeg skiftede mellem dem og vi fik brugt en hel del kondomer når der skulle skiftes. 

Trekanter er en dyr luksus så jeg nøjes som regel med en pige ad gangen, i hvert fald i Danmark, men en gang imellem er det sgu fedt at fyre den af. De to piger leverede varen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gulerod skrev, for 18 timer siden:

Hvordan ser cici ud? Ud fra billederne virker Maria som den kønne?

Tjaa? Smag er jo forskellig, billederne af Cici yder ikke retfærdighed. Jen synes klart hun var den smukkeste af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuddler skrev, for 17 timer siden:

Det lyder dejligt!

Hvad var Marias sprogkundskaber?

Kyssede de?

Sprog var ikke et problem, men jeg kom heller ikke for samtalens skyld.

De kyssede men de slikkede ikke hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuddler skrev, for 48 minutter siden:

Jeg mener kyssede de med dig?

Haha Cuddler, vi är samme typ ;) Det gäller att vara tydlig :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GoodFucker skrev, for 29 minutter siden:

Hvordan ligger støj niveauet på dem hver især under selve akten?

Det går nok hvis du har øreværn på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidderbuksen skrev, den 06/04/2016 at 18:43:

Maria går til den, hun holder sig ikke tilbage.

Cici er mere genert og ikke så fremfarende, men hold da kæft en krop og et ansigt hun har. Hendes feminine ynde er helt i særklasse.

Tak for anmeldelsen :-)

Kan du fortælle lidt om højden på de to samt bryst størrelse. 

-forsjov69

Del dette indlæg

Link til indlæg
forsjov69 skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen :-)

Kan du fortælle lidt om højden på de to samt bryst størrelse. 

-forsjov69

Kom selv afsted og fik lov at se alle 3 piger som er der lige nu, Kelly, Cici og Maria.

-Kelly og Maria er ca. lige høje (~164) hvor Cici er en tand højere (~168).  

-Kelly har nok de største bryster efterfulgt af Maria og Cici med de mindste.

Det er et meget stærkt hold som er der lige nu, det var meget svært kun at vælge en. Heldigvis er de her ca. 1 måned endnu, så håber at kunne besøge dem alle. 
Selvom jeg meget gerne vil genbesøge Cici som jeg var sammen med. 

Redigeret af forsjov69

Del dette indlæg

Link til indlæg

forsjov69 skrev, den 4/9/2016 at 13:00:

Det er et meget stærkt hold som er der lige nu, det var meget svært kun at vælge en. Heldigvis er de her ca. 1 måned endnu, så håber at kunne besøge dem alle. 

Alle 3 er der endnu, Kelly, Maria og Cici. Hvilken ville du anbefale for én, som går mere op i kys og kram og nærhed end i at bolle i mange stillinger i timevis?  God engelsk er også en forudsætning, jeg var der en gang med en pige som jeg ikke kunne tale med, det var slet ikke noget for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag var och träffade Maria igår. Alla 3 kom in och presenterade sig, men jag valde Maria som var den smukkeste,, glad och väldigt pratsam. Nu är det ganska svårt att föra ett.normalt samtal för hennes engelska är obefintlig. Men man förstår ändå varandra. Í sängen var det inga problem hon suger kuken gott, kysser och knepper helt vilt. Hade verkligen en fantastisk timme med henne. Hon är mycket tillmötesgående

Anbefalles helt klart. Blir faktiskt sugen på en trekant med både Cici och Maria

jelon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har overvejet at tage dem alle tre på samme tid.

Men da ville det være et must at pigerne også gik til den med hinanden. Hvis de ikke slikker hinanden f.eks. kan det være ligemeget ik? Ellers ville de jo bare være 2 der kiggede på mens jeg ordnede den tredje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuddler skrev, den 4/17/2016 at 13:13:

Alle 3 er der endnu, Kelly, Maria og Cici. Hvilken ville du anbefale for én, som går mere op i kys og kram og nærhed end i at bolle i mange stillinger i timevis?  God engelsk er også en forudsætning, jeg var der en gang med en pige som jeg ikke kunne tale med, det var slet ikke noget for mig.

Hej cuddler.

Du skal nok vælge Kelly. Cici kan ikke engelsk. Har ikke prøvet Maria (endnu), men hun blev beskrevet som mere vild en Cici, som jeg fandt rigeligt vild ;)

Redigeret af forsjov69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 17 timer siden:

Kommer alle tre piger ind og præsenterer sig sammen - eller kommer de ind én ad gangen? - Er der tid til at tale lidt med dem?

Kommer an på om de er ledige og om du spørger om du må se alle selvfølgelig. Jeg plejer nærmest kun at præsentere mig og derefter vælger en af dem. Du kan nok godt snakke kort med dem. 

Redigeret af forsjov69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Track1

Bliver nok nød til at kikke forbi i næste uge :-) Har aldrig været der... er det Japanske kvinder eller thai?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...