Hop til indhold
Melkor1973

Fræk pige fra Italien i Århus :-*

Recommended Posts

Næh, men jeg har da set annoncen, hvori der bl.a. står:

Jeg er en lille sexet sag som går meget op i at give dig en orgasme du ikke glemmer :-*

Klikker man så på hendes profil, står der, hun er fra Panama, er 180 høj og har en J+ skål ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, 1 time siden:

Klikker man så på hendes profil, står der, hun er fra Panama, er 180 høj og har en J+ skål ...

Fra Panama? Det er nok bare et offshore selskab hun har igennem Mossack Fonseca i Panama for at undgå at betale skat. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 23 minutter siden:

Fra Panama? Det er nok bare et offshore selskab hun har igennem Mossack Fonseca i Panama for at undgå at betale skat. ;-)

Også min tanke, men det er normalt ikke noget man reklamerer med ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Adressen skulle være Paradisgade 11, den samme som G-club, holder hun til i lokaler ovenpå - eller hur...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

J+ Bryster er da vist mega overdrevet. Godt det er lovligt at bruge sin sunde fornuft.

Synes heller ikke billederne afslører J+

Mener heller ikke 180 høj svarer til lille, men måske derfra hvor hun kommer, om det så er Italien eller Panama ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne aldrig drømme om at besøge en pige fra Panama, som hævder at være fra Italien. Stedet har aldrig været rost for renlighed mv.

Prøv at ringe til hende og sig: Voglio scopare sporco

Hvis hun ikke smider røret på, så er hun ikke italiener

Redigeret af KasperGV

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tror at han mener at du måske er misundelig på at pigen har J skåls bryster.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende lørdag for en uge siden - 9. april - og da annoncen stadig er opdateret vil jeg gerne give lidt detaljer. Det var tidligt på natten. Hun var nu meget sød, men så heller ikke mere. Der udføres et bestilt job. Jeg måtte ikke røre brysterne (kunstige), men ok, mine hænder var vist også iskolde efter en time på gaden, så det vil jeg egentlig ikke laste hende for. I øvrigt havde jeg en sjov fornemmelse af at hun kunne være transvestit. Dyb stemme, høj og sådan en meget speciel stemning omkring hele besøget. Men jeg fik kun blowjob så det er løse antagelser. Kan faktisk ikke huske om der var andet på menukortet, eller om der overhovedet var sådan et. Min konklusion er simpel. Engangsoplevelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...