Melkor1973 167 Skrevet 6. April, 2016 Hej med jer https://annoncelight.dk/showad/204943 nogen der har erfaringer med hende her. Hun ser jo lovende ud Hilsen Melkor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1030 Skrevet 6. April, 2016 Næh, men jeg har da set annoncen, hvori der bl.a. står: Jeg er en lille sexet sag som går meget op i at give dig en orgasme du ikke glemmer :-* Klikker man så på hendes profil, står der, hun er fra Panama, er 180 høj og har en J+ skål ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 6. April, 2016 Julius skrev, 1 time siden: Klikker man så på hendes profil, står der, hun er fra Panama, er 180 høj og har en J+ skål ... Fra Panama? Det er nok bare et offshore selskab hun har igennem Mossack Fonseca i Panama for at undgå at betale skat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1030 Skrevet 6. April, 2016 Mr. Bean skrev, for 23 minutter siden: Fra Panama? Det er nok bare et offshore selskab hun har igennem Mossack Fonseca i Panama for at undgå at betale skat. Også min tanke, men det er normalt ikke noget man reklamerer med ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkk67 33 Skrevet 7. April, 2016 Adressen skulle være Paradisgade 11, den samme som G-club, holder hun til i lokaler ovenpå - eller hur...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 7. April, 2016 J+ Bryster er da vist mega overdrevet. Godt det er lovligt at bruge sin sunde fornuft. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 7. April, 2016 Misundelse er en grim ting.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1030 Skrevet 7. April, 2016 Frodige Ida skrev, 1 time siden: J+ Bryster er da vist mega overdrevet. Godt det er lovligt at bruge sin sunde fornuft. Synes heller ikke billederne afslører J+ Mener heller ikke 180 høj svarer til lille, men måske derfra hvor hun kommer, om det så er Italien eller Panama ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KasperGV 54 Skrevet 7. April, 2016 (edited) Jeg kunne aldrig drømme om at besøge en pige fra Panama, som hævder at være fra Italien. Stedet har aldrig været rost for renlighed mv. Prøv at ringe til hende og sig: Voglio scopare sporco Hvis hun ikke smider røret på, så er hun ikke italiener Redigeret 7. April, 2016 af KasperGV 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 7. April, 2016 Frankie38xl skrev, for 6 timer siden: Misundelse er en grim ting.... Forstår ærlig talt ikke hvad du mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 7. April, 2016 Jeg tror at han mener at du måske er misundelig på at pigen har J skåls bryster..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melkor1973 167 Skrevet 7. April, 2016 J skål...... Kan man ikke få kraniebrud af sådan nogen? Se bare her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 14. April, 2016 Jeg besøgte hende lørdag for en uge siden - 9. april - og da annoncen stadig er opdateret vil jeg gerne give lidt detaljer. Det var tidligt på natten. Hun var nu meget sød, men så heller ikke mere. Der udføres et bestilt job. Jeg måtte ikke røre brysterne (kunstige), men ok, mine hænder var vist også iskolde efter en time på gaden, så det vil jeg egentlig ikke laste hende for. I øvrigt havde jeg en sjov fornemmelse af at hun kunne være transvestit. Dyb stemme, høj og sådan en meget speciel stemning omkring hele besøget. Men jeg fik kun blowjob så det er løse antagelser. Kan faktisk ikke huske om der var andet på menukortet, eller om der overhovedet var sådan et. Min konklusion er simpel. Engangsoplevelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 20. April, 2016 Der er vist både en trans og en pige på stedet pt.: http://side6.dk/resultatside/?q=transmery http://side6.dk/resultatside/?q=paradisgade11a Nogen der har besøgt pigen, der skulle være fra Brasilien? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg