Hop til indhold
fyr9000

Aalborg nymfoman søger mænd - Lysten Lucy

Recommended Posts

Nogen der har besøgt hende? https://annoncelight.dk/showad/205289

Hej frække
Hjemmegående pige på 24, med buttede former tilbyder fræk sex til rigtige mænd ;-)
Jeg tilbyder kæreste oplevelser og god tid. Hos mig kan du trygt komme og få en god oplevelse. Om du ønsker blow eller sex så finder vi ud af det.
Hos mig bruger vi begge vand og sæbe .
Åben: Tirsdag - torsdag fra kl. 10-15, 
Fredag 10-13
Aalborg nær stadionet
Tilbyder:
Svensk med udløsning ud over bryst: 500
Blow: 500, kom ud over mit bryst.
Dansk to stillinger: 20 min 1000
Cocktail dansk og fransk 20 min: 1200
Cocktail uden gummi 20 min: 2000
Ægte kys er en del at det at besøge mig.
Ingen græsk. 
Håber at høre fra dig frække ;-)
Lucy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ligger et par helt nye anmeldelser af hende her inde.

EDIT: Sorry, det var den forkert pige. Har ikke set nogen anmeldelse af hende du linker til.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 17 minutter siden:

Ja undskyld jeg blander mig men 20 min dansk og fransk uden gummi i 20 min til 2000 er det ikke lige i overkanten!

Det ser lusket ud - Jeg har ikke noget imod, at pigerne har sex uden, bare det kun er med mig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende kl. 14 i går i Vestbyen på hjørnet af Helgolandsgade og Schleppegrellsgade.

I døren blev jeg mødt af en lidt kedelig og noget buttet pige/dame tror mere hun er 28 end 24.

Havde bestilt 20 min cocktail blev sat i noget der mindede om et alm soveværelse. Hun forlod mig til at klæde om. 

Hun kom tilbage og tog kjolen af. Hun var mere buttet end forventet men hun var sød at se på og sbakkede.

Blev lagt på ryggen og hun begyndte at sutte mig uden gummi. Virkeligt godt blowjob. 

Hun tilbød sig derefter og gav mig gummi på,lidt usikkert men det kom på. Jeg fik lov at tage hende bagfra, i mod alt forventning var hun mega stram og kom ret hurtig.

Vi snakkede lidt og jeg fik noget vand. Og blev sendt ud af døren med et kys.

Var på ingen måde en dårlig oplevelse men heller ikke 1200 værd.

Sød pige, god hygiejne og meget dejlig at være sammen med. Men meget af det tyder på manglende rutine og ingen selvindsigt i hvad hun er "værd"

Update: ligger en ny anmeldelse på hende

Redigeret af Mtsviking

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...