fyr9000 315 Skrevet 6. April, 2016 Nogen der har besøgt hende? https://annoncelight.dk/showad/205289 Hej frækkeHjemmegående pige på 24, med buttede former tilbyder fræk sex til rigtige mænd Jeg tilbyder kæreste oplevelser og god tid. Hos mig kan du trygt komme og få en god oplevelse. Om du ønsker blow eller sex så finder vi ud af det.Hos mig bruger vi begge vand og sæbe .Åben: Tirsdag - torsdag fra kl. 10-15, Fredag 10-13Aalborg nær stadionetTilbyder:Svensk med udløsning ud over bryst: 500Blow: 500, kom ud over mit bryst.Dansk to stillinger: 20 min 1000Cocktail dansk og fransk 20 min: 1200Cocktail uden gummi 20 min: 2000Ægte kys er en del at det at besøge mig.Ingen græsk. Håber at høre fra dig frække Lucy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 6. April, 2016 (edited) Der ligger et par helt nye anmeldelser af hende her inde. EDIT: Sorry, det var den forkert pige. Har ikke set nogen anmeldelse af hende du linker til. Redigeret 6. April, 2016 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5318 Skrevet 6. April, 2016 Ja undskyld jeg blander mig men 20 min dansk og fransk uden gummi i 20 min til 2000 er det ikke lige i overkanten! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 6. April, 2016 Frodige Ida skrev, for 17 minutter siden: Ja undskyld jeg blander mig men 20 min dansk og fransk uden gummi i 20 min til 2000 er det ikke lige i overkanten! Det ser lusket ud - Jeg har ikke noget imod, at pigerne har sex uden, bare det kun er med mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mtsviking 1 Skrevet 6. April, 2016 (edited) Besøgte hende kl. 14 i går i Vestbyen på hjørnet af Helgolandsgade og Schleppegrellsgade. I døren blev jeg mødt af en lidt kedelig og noget buttet pige/dame tror mere hun er 28 end 24. Havde bestilt 20 min cocktail blev sat i noget der mindede om et alm soveværelse. Hun forlod mig til at klæde om. Hun kom tilbage og tog kjolen af. Hun var mere buttet end forventet men hun var sød at se på og sbakkede. Blev lagt på ryggen og hun begyndte at sutte mig uden gummi. Virkeligt godt blowjob. Hun tilbød sig derefter og gav mig gummi på,lidt usikkert men det kom på. Jeg fik lov at tage hende bagfra, i mod alt forventning var hun mega stram og kom ret hurtig. Vi snakkede lidt og jeg fik noget vand. Og blev sendt ud af døren med et kys. Var på ingen måde en dårlig oplevelse men heller ikke 1200 værd. Sød pige, god hygiejne og meget dejlig at være sammen med. Men meget af det tyder på manglende rutine og ingen selvindsigt i hvad hun er "værd" Update: ligger en ny anmeldelse på hende Redigeret 6. April, 2016 af Mtsviking 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 6. April, 2016 sjovt som denne lidt nye annonce fik så meget opmærksomhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mtsviking 1 Skrevet 13. April, 2016 Mtsviking skrev, den 6/4/2016 at 13:31: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg