Hop til indhold
Massens

Fræk 26 årig tøs 5610

Recommended Posts

Jeg skrev lidt med hende i november sidste år, men da vi så endelig havde lavet en aftale sendt hun aldrig adressen.

Tror så også det er derfor at der ikke er skrevet om hende her, der er nok aldrig nogen der har besøgt hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det syntes jeg da ikke lyder suspekt , ku da være frækt at kneppe hende og få lov at filme det

Syntes det mere suspekt at der slet ikke er nogen der har besøgt dem , de har været på i meget lang tid nu og søg meget

og der er slet ingen der har noget at fortælle ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 14/4/2016 at 12:17:

Hvis man ikke engang gider investere i et taletidskort, er man sjældent seriøs!

 

Kan jo være at hun ikke har mulighed for at folk ringer til hende. Men når det er sagt tror jeg nu heller ikke hun er synderlig seriøs. Har skrevet med hende et par gange. Hver gang er det blevet trukket i langdrag fra hendes side og til sidst hørte jeg ikke mere fra hende.
Men kan jo også være at der er så mange der skriver til hende at hun vælger et par få ud. Resten ignorerer hun så bare. Men - det er så heller ikke sønderligt seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
new skrev, den 6. april 2016 at 14:16:

Jeg skrev lidt med hende i november sidste år, men da vi så endelig havde lavet en aftale sendt hun aldrig adressen.

Tror så også det er derfor at der ikke er skrevet om hende her, der er nok aldrig nogen der har besøgt hende ;-)

Redigeret af Miss89

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss89 skrev, den 15/7/2016 at 21:13:

Hun er seriøs men hvis man åbner en mail med 20-30 mails bliver man nød til at sortere ud jo :)

Når man er nået så langt i en aftale at kun adressen mangler, så må jeg formode at hun er fake, også med det faktum at ingen her har anmeldt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

annoncen er der heller ikke mere, og har heller ikke set en ny fra hende, så tænker også at hun er fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt hende 2 gange, det er også hende der annoncere med billeder til sin mand. Tro mig, hun er seriøs! Og for pokker hun kan sutte pik!! En lille beskrivelse af mødet, fik aftalt ydelse og tid udleveret adresse. Fint diskret hus med parkering lidt oppe af vejen. Blev lukket ind af  hende dejligt smilende og med et knus. Aflevere penge og så op i det private hyggelige soveværelse, hun er meget ligetil, så hurtigt af med tøjet, og mig ned og ligge og hurtigt kom banditten op og stå, hun sutter virkelig godt! På med gummi og så i missionær, hun bliver naturlig våd så ingen problem, og hendes støn virkede meget ægte.Bagefter snakkede vi lidt og hun sagde at hun i starten udleverede adresse til 10 fyre på en dag, 2 dukkede op som aftalt! Det er virkelig dårlig stil drenge! Om jeg vil komme igen og lege med hende! Ja mon ikke!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der forekommer mig at nogen har travlt med at "sælge varen" omkring denne kvinde i de indlæg hvor hun er omtalt. 

Det virker på mig heller ikke særligt seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Big3lover:.   Jeg forsøger ikke og sælge varen, jeg har haft en rigtig positiv oplevelse hos hende, og har bestilt en tid hos hende mandag aften igen. Det undre mig der ikke er flere der kan fortælle om hende:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har flere gange haft skrevet til de forskellige annoncer de har haft på, men tingene er trukket i langdrag for til sidst at dø ud ingen der kom aftale i stand. Men måske de bare bedst kan lide mænd fra 1986 der har fornavn der begynder med M...? Ja, jeg ved det ikke og er bare gisninger herfra.

Men hvad, der er mange andre der sælger:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej dig med den store..Hvad mener du med de???? Og må jeg høre hvad det er de trækker i langdrag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mj1986fyn skrev, for 20 timer siden:

Hej dig med den store..Hvad mener du med de???? Og må jeg høre hvad det er de trækker i langdrag?

Med "de" mener jeg hende og manden. Skrevet frem og tilbage ang. småting for til sidst ikke at få svar tilbage.
Det er såmænd det hele. Og gider reelt ikke købefisse hvor det tager flere timer og måske dage at få en aftale i stand. Når jeg vil så vil jeg... Ikke først engang i morgen eller næste uge.
Hvor hurtigt kom du til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Med "de" mener jeg hende og manden. Skrevet frem og tilbage ang. småting for til sidst ikke at få svar tilbage.
Det er såmænd det hele. Og gider reelt ikke købefisse hvor det tager flere timer og måske dage at få en aftale i stand. Når jeg vil så vil jeg... Ikke først engang i morgen eller næste uge.
Hvor hurtigt kom du til?

Okay, det er sgu også træls. Jamen jeg skrev en mail en morgen hun annoncerede, og hørte hvornår der var tid til 30 min. Det svarede hun hurtigt på og jeg spurgte efter adresse. Den blev udleveret og jeg mødte til aftalt tid, og skal mødes med hende i aften 21.30! Glæder mig til og lege med de store bløde babser igen!Jeg har hendes nummer, det er nemmere end mail frem og tilbage!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...