Hop til indhold
Vildmand

Kan du huske Geog, fra Ninas i Aarhus?

Recommended Posts

Jeg besøgte hende godt nok ikke ret mange gange, men jeg husker hendes blide massage, som kunne blive tiirende, undersøgende og så igen tilbage til det blide - men hvor pokker er hun?

Nogle der ved det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lige pt holder hun lidt ferie, og så vender hun tilbage. Det bliver dog ikke til Nina eller andre steder i Århus, og heller ikke med samme navn.

Der var noget fnidder og thaitøser kan godt blive lidt sure på hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Ønsker ikke at blive fundet"? Det lyder dramatisk...

Jeg er ikke den store fan af hende, men jeg har "fundet" hende flere gange og flere steder. Ufrivilligt kan man sige. Senest den 11. marts 2016 hos Nina. For et par måneder siden i Læssøes Gade. Før det på Kirkedammen (sidste år engang). Hun er altså her og der og allevegne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lang skrev, for 10 timer siden:

Jeg er ikke den store fan af hende, men jeg har "fundet" hende flere gange og flere steder. Ufrivilligt kan man sige. Senest den 11. marts 2016 hos Nina. For et par måneder siden i Læssøes Gade. Før det på Kirkedammen (sidste år engang). Hun er altså her og der og allevegne.

Hej Lang

Tak for indlæget, dejligt med en der bare informere, hvis han ved noget

Som jeg skrev, så er hun absolut ikke køn, hun masserer ikke dybdegående, men hun kan noget med sin piirende massage.

Til andre, vi lukker den her, der er et par stykker der fokuserede på andet, det kan ikke betale sig at fortsætte

Del dette indlæg

Link til indlæg

lang skrev, for 14 timer siden:

Rotation mellem klinikkerne, alt efter hvor der er de fleste kunder og de bedste vilkår - det lyder meget klassisk thai i mine ører :-) 

Så altså: Hun KAN findes - men der kræver lidt research. Ikke meget af et svar til Vildmand, men det er vist det bedste, vores kollektive intellekt og hukommelse kan frembringe lige pt. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hohum.

Jeg har ryddet lidt op i tråden, det burde ikke være nødvendigt at tale sådan til hinanden.

Hvis det fortsætter med mundhuggeriet, så bliver der uddelt advarsler, og i er vist alle lige gode om det!

Int

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...