Hop til indhold

Recommended Posts

Det er nok ikke nogen hemmelighed, at jeg har fået lidt en crunch med Emma, og de sidste 2 gange endda sammen med en veninde. Nu er der så en ny veninde dennegang, Amy, og hun er nok den bedste af de 3 jeg har mødt indtil nu. En duo med de 2 har den meget fornuftige pris af 1.200 kr for en halv time. Det er så uden kys, men til gengæld med masser af fransk både til mig og dem og frækt sammenspil uden at det bliver direkte lesbisk. Det er dig der er i centrum.

Lige nu holder de til i en lækker lejlighed på Frederiksberg, men er snart på farten igen. Tror faktisk de skulle en tur til Århus for lige at checke klimaet der. Er sikker på de kommer tilbage til Kbh og næste gang tror jeg, jeg skal have en alenestund med Amy. Hun virkede klart som et studie værd. Lille og lækker tøs, slank, søde b-bryster og et dejligt glimt i øjet.

/Natskygge

Er også på farten, så det blev lidt kort det her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækkert lille trick med at vise en dansk avis i annoncen. Nok en af de bedste verifikations garantier man kan få i denne branche på at annoncen er ægte. Thumbs up.

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, 1 time siden:

Er det franske økologisk eller med gummi?

Det plejer at være uden gummi iflg anmeldelser, men ikke til udløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps, det er uden og det er dejligt. De sutter begge to samtidigt og det er en fornøjelse at se to smukke ansigter med deres tunger samlet omkring Natskyggen. Desværre bruges der også en del køkkenrulle til at spytte ud i ind i mellem sutteriet. Det trækker lidt ned.

Og ja, enig med at billeder med oprindelsesgaranti (foto med en avis) bør være vejen frem for alle pigerne.

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...