Hop til indhold
Gæst

Pænt farvel til jer alle..

Recommended Posts

Gæst

Hey alle :-)

Jeg vil gerne sige pænt farvel og tak for denne gang. Har været med on and off her igennem nogle år, og kan mærke at tiden er inde til noget  andet nu.. :-). Jeg har ikke mere fornuftigt ,at byde ind med herinde mere, så vil skåne jer;-)

Jeg stopper ,( hvis jeg stadigvæk føler som nu, ) i branchen indenfor dette år  Har arbejdet som ludder i snart 11 år i min fritid , og det har været en rejse på godt og ondt. Har lært meget om mig selv , min sexualitet, personligt, og mennesker og dette er jeg taknemlig for:-). Jeg kunne godt skrive en bog herom, men lige her på eg, er jeg ikke i tvivl om, at det ved i stort set alle.. Min lille personlige kamp for bedre forhold for alle der omgås branchen, har på mange måder givet positive oplevelser og indsigt, men har også gjort det modsatte, dog ikke af større bestydning end at solen altid skinne dagen efter:-)

Jeg har mødt så meget kærlighed , søde, rare mennesker, både på job og privat igennem jobbet her, så jeg er stadigvæk overbevist om, at vi får hvad vi giver -KARMA:x

Har nært familie der er meget syg, af den forbandet sygdom vi alle kender til, og har brug for , at ligge alt min energi ved de jeg elsker i fremtiden, samt mit fuldtids job. :-)Så vil ikke have energi og tiden til , at være herinde alligevel. Så en start på et stop i branchen starter her og senere hen med vores elskede pigekollektiv.. Livet kalder fra andre sider kan man sige.. 

De kære faste gæster ved hvor jeg er at træffe ,( www. Pigekollektivet.com ;-))  så jeg er tryg og vil nyde den sidste del af rejsen.. 

Ønsker jer alle alt godt og håber i passer godt på jer og hinanden. En opfordring kunne jo være mere rummelighed, mindre fordomme og ikke så meget angst for sandheden i og om branchen- alt sammen noget jeg mener at have debatteret flittigt herinde ;-)

Rigtig mange mange tak og af hjertet ønskes i alt kærlighed og lykke samt masser af god karma:-)

Stort knus og kram fra " line". 

Ps. Leder efter slette knappen og bruger mellemtiden til at skrive personligt farvel/ på gensyn i pigekollektivet til " mine" skønne faste mænd;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selv om jeg ikke kender dig personligt, så de bedste ønsker fra mig ♥ 

Pas godt på dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Milfine skrev, for 1 minut siden:

Selv om jeg ikke kender dig personligt, så de bedste ønsker fra mig ♥ 

Pas godt på dig selv.

Mange tak ilm kære kollega:-)

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...